Розвиток мовлення. Тема:"Тварини на фермі"

  Програмовий зміст: 
Закріпити і уточнити знання дітей про домашніх тварин; вчити розпізнавати їх, правильно називати та звуконаслідувати; дати дітям знання про те,чим харчуються домашні тварини, яку користь приносять людям; розвивати слухове та зорове сприйняття мовлення виховувати любов до тварин.

Дидактична гра "Чарівна квітка"


 

Образотворча майстерння. Тема: "Рушничок"


 Програмовий зміст: Закріплювати вміння проводити пензликом горизонтальні й вертикальні лінії, залишати відбитки пальчиками; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; викликати бажання милуватися власними малюнками.

Дитина в соціумі + Літературна скринька. Тема: Вивчення вірша Михайло Стельмах "Сонечко"


 

Тема: "Як допомогти дитині впоратись зі стресом та страхом під час війни?"

Образотворча майстерння. Тема:"Вийди, вийди сонечко"

Програмовий зміст: 
Удосконалювати вміння скачувати кульки та джгутики, розплескувати кульку, з'єднувати частини виробу притисканням.
Обладнання: Пластилін жовтого кольору, дощечка.

Дидактична гра "У сонечка в гостях"


 

Мультик "Вийди, вийди сонечко"




 

Фізкультхвилинка "Райдуга"


 

Дитина в природному довкіллі. Тема:"Казковий метелик"

 


Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі .Тема:"Казкові пригоди"

Програмовий зміст: формувати вміння дітей розрізняти та називати геометричніфігури (квадрат, круг, трикутник), величину (великий, маленький), виконувати дії на відповідність(орієнтування на колір)

Дидактична гра "Добре погано"


 

Фізкультхвилинка Сонечко




 

Небезпечна поведінка на вулиці


 

Фіксики "Бджола"


 

Тема:"Як уберегти дитину від мін та вибухів"

Мовлення дитини. Тема:"Комахи"

Програмовий зміст:
Продовжувати ознайомлювати дітей з найбільш поширеними видами комах нашої місцевості,спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування; учити відповідати на запитання вихователя.
Обладнання: картинки з ілюстраціями, ведмедик, тарілка з водою.

Руханка "Скік та скок"


 

Образотворча майстерння. Тема:"Гілка вишні з ягідками".

 Програмовий зміст: Удосконалювати навички скачування кульки, джгутика, з'єднання частин виробу, уміння надавати виробу необхідної форми пальцями; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук, відчуття форми; виховувати естетичний смак, самостійність.

Дитина в соціумі + Літературна скринька Тема:"Є у мене черевички"

Програмовий зміст: заохочувати дітей до виконання пошукових дій зі знаходження пари однакового взуття, зіставляючи їх за зовнішніми ознаками (колір, величина певні форми); учити помічати незначні відміності.

Фізкультхвилинка Котик Мурчик


 

Образотворча майстерння. Тема:"Грайливий дощик"

Програмовий зміст:
Закріплювати вміння відщипувати невеликі шматочки пластиліну від цілого бруска, удосконалювати вміння надавати виробу необхідної форми пальцями; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; виховувати інтерес до ліплення.
Обладнання: Пластилін синього, та жовтого кольору, дощечка. 

Мультик про дощик


 

Фізкультхвилинка Бедрик


 

Мультик про вишиванку


 

Дидактична гра Відгадай за описом


 

З сірником погані жарти


 

Тема: "Безпека дітей у наших руках"

Бесіда Дитина серед людей




 

Фізкультхвилинка У сонечка в гос


 

Мовлення дитини. Тема:"Казкові пригоди"

Програмовий зміст: Вчити дітей слухати казку. Правильно повторювати назву звірят, поглибити знання дітей про
українські народні казки, які вони знають; навчити за ознаками,поданими в загадках, відгадувати персонажі казок. Розвивати і збагачувати словниковий запас, діалогічне мовлення. Виховувати
вміння уважно слухати свого товариша.

Образотворча майстерння. Тема:"Макове поле".

Програмовий зміст:
Вправляти у малювані штампами з картоплі та ватними паличками, закріплювати вміння орієнтуватись на площині аркуша паперу, розвивати дрібну моторику, виховувати охайність.
  Обладнання: Штампи з картоплі, фарби червоного, зеленого та чорного кольору, ватні палички, вологі серветки, аркуш А4.

Тема: "Діти та вогонь"

Дидактична гра Предмети корисні але небезпечні


 

Дитина в соціумі + Літературна скринька. Тема: Розучування заклички "Павлик - Равлик".

Програмовий зміст:
Вчити спостерігати, логічно мислити, відповідати на запитання вихователя. Вивчення заклички "Равлик - Павли"
Збагатити знання малят про равлика, про його спосіб життя,  особливості поведінки.

Дидактична гра Знайди пару


 

Розучування заклички Равлик


 

Дитина і вулиця


 

Дитина і природа


 

Дитина в природному довкіллі Тема: "Ой весела гра в піску"

Програмовий зміст: 
Розширювати та удосконалювати знання малят про властивості піску (сухого, мокрого) та води (прозорої, без смаку і запаху); навчити дітей регулювати власне дихання під час вправ з трубочками. Розвивати просторові уявлення, вміння орієнтуватись в просторі; дрібну моторику рук. Виховувати любов до тварин, бажання піклуватися про них; організованість, самостійність, акуратність під час роботи в пісочниці.

Дитина у природному довкіллі /Виховуєм красою. Тема: Кімнатні рослини.

Програмовий зміст: ознайомити дітей із кімнатною рослиною: учити називати та розрізняти частини рослини, відповідати на запитання «Що це?», «Яка квітка?», визначати колір стебла та квітки.
 Матеріал: квітка пеларгонія у горщику; матеріал до дидактичної гри «Чарівнаквітка».      

Безпека дітей на дорозі

 


Життєдіяльнісь дітей у побуті

 


Безпека дітей під час війни

 


"Речі, які не можна забороняти дитині"

Художньо – продуктивне образотворення (ліплення)

Тема: «Весняні кульбаби»

Програмовий зміст: вчити дітей ліпити кульбабки, передаючи характерні особливості зовнішнього вигляду; закріпити вміння дітей катати кулю з пластиліну між долонями, витягувати пластилін роблячи стебло до квіточки; поглиблювати знання дітей про навколишній світ, зокрема про весняні квіти – кульбаби; розвивати почуття форми та композиції; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: відеоролик  кульбабки на галявинці, дощечка для ліплення, пластилін зеленого та жовтого кольорів, виделка, серветки.

Тема: "Метелики на лузі"

Програмовий зміст: вчити дітей впізнавати і називати метелика, знати будову його тіла, спосіб пересування; закріпити вміння  дітей малювати метелика нетрадиційним способом- долонькою; розвивати здатність відкривати для себе щось нове у знайомому; виховувати у дитини охайність, старанність; позитивні емоційні враження від природного довкілля.

Матеріал: ілюстрації із зображенням метеликів із крильцями і без крилець, гуашеві фарби, вологі серветки.

Поради для батьків: "Малюк не хоче одягатися?"

Тема: «Мандрівка до лісу»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи поняттям «великий» - «малий», «більший» – «менший» – «найменший»; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя;  виховувати інтерес до заняття з математики, самостійність, позитивне емоційне ставлення до тварин.

Матеріал: ілюстрації великих і маленьких їжачків, яблук, грибочків, зайчиків, морквинок, ялинок, д/гра «Частування для ведмедиків», «Хто більший».

Мовлення дитини: Тема: "Як доглядати за кімнатними рослинами"

Програмовий зміст: Закріплювати знання дітей про потреби рослин у воді, світлі, теплі; познайомити дітей зі способами зберігання листя в чистоті, розвивати інтерес до кімнатних рослин; уточнювати уявлення дітей про будову рослин, про функціональне значення частин рослини;
Виховувати у дітей дбайливе ставлення до рослин і догляду за ними.
 Словникова робота: фікус, фіалка,  папороть, пульверизатор.
Обладнання: лійка, клейонка, горщики з квітами, таз з водою, ганчірочки, пульверизатор, пензлики для протирання пилу.

"Лялька в житті дитини"

Образотворча майстерння(ліплення) "Жучок-сонечко"

Мета: знайомити дітей із комахою - жучком-сонечком; спонукати запам’ятовувати його назву, ознаки, спосіб пересування, вчити дітей вдавлювати невеличкі предмети природного походження (перець горошком) у основу, вкриту шаром пластиліну; виховувати вміння слухати пояснення дорослого; розуміти й виконувати усні прохання дорослого.

Матеріал: ілюстрація із зображенням жучка-сонечка, вірш Н.Майстренко «Сонечко», перець горошком, ½ горіхової шкарлупки, вкрита шаром червоного пластиліну.

Сенсорний розвиток "Кольорові повітряні кульки"

Програмовий зміст: формувати кольорові уявлення дітей, звертаючи увагу на кольорові властивості різних предметів; вчити співвідносити та називати знайомі кольори (жовтий, зелений, червоний) різних предметів, розуміти слова «такий самий» та «різний» колір; розвивати вміння сприймати мовлення дорослого, мовленнєву активність дітей; вправляти в умінні називати кольори; вчити малювати предмети круглої форми; розвивати дихання, дрібну моторику рук, увагу, охайність.

"День матері"

Картотека спостережень:

Тема: «На подвір’ї у бабусі Дарини»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про свійських тварин; навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, відповідати на запитання вихователя; удосконалювати навички розповідного, описового мовлення; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.

Матеріал: ілюстрації свійських тварин; лялька Даринка, матеріали до дидактичної гри «Сонячні промінчики»

Дитина у природному довкіллі.

Дидактична гра. Тема: "Безпечні та небезпечні речі"

Бесіда для батьків.

Консультація для батьків: