Розвиток мовлення. Тема:"Тварини на фермі"
Образотворча майстерння. Тема: "Рушничок"
Програмовий зміст: Закріплювати вміння проводити пензликом горизонтальні й вертикальні лінії, залишати відбитки пальчиками; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; викликати бажання милуватися власними малюнками.
Образотворча майстерння. Тема:"Вийди, вийди сонечко"
Мовлення дитини. Тема:"Комахи"
Образотворча майстерння. Тема:"Грайливий дощик"
Мовлення дитини. Тема:"Казкові пригоди"
Образотворча майстерння. Тема:"Макове поле".
Дитина в соціумі + Літературна скринька. Тема: Розучування заклички "Павлик - Равлик".
Дитина в природному довкіллі Тема: "Ой весела гра в піску"
Дитина у природному довкіллі /Виховуєм красою. Тема: Кімнатні рослини.
Художньо – продуктивне образотворення (ліплення)
Тема: «Весняні кульбаби»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити кульбабки, передаючи характерні особливості зовнішнього вигляду; закріпити вміння дітей катати кулю з пластиліну між долонями, витягувати пластилін роблячи стебло до квіточки; поглиблювати знання дітей про навколишній світ, зокрема про весняні квіти – кульбаби; розвивати почуття форми та композиції; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Матеріал: відеоролик кульбабки на галявинці, дощечка для ліплення, пластилін зеленого та жовтого кольорів, виделка, серветки.
Тема: "Метелики на лузі"
Програмовий зміст: вчити дітей впізнавати і називати метелика, знати будову його тіла, спосіб пересування; закріпити вміння дітей малювати метелика нетрадиційним способом- долонькою; розвивати здатність відкривати для себе щось нове у знайомому; виховувати у дитини охайність, старанність; позитивні емоційні враження від природного довкілля.
Матеріал: ілюстрації із зображенням метеликів із крильцями і без крилець, гуашеві фарби, вологі серветки.
Тема: «Мандрівка до лісу»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи поняттям «великий» - «малий», «більший» – «менший» – «найменший»; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; виховувати інтерес до заняття з математики, самостійність, позитивне емоційне ставлення до тварин.
Матеріал: ілюстрації великих і маленьких їжачків, яблук, грибочків, зайчиків, морквинок, ялинок, д/гра «Частування для ведмедиків», «Хто більший».
Мовлення дитини: Тема: "Як доглядати за кімнатними рослинами"
Образотворча майстерння(ліплення) "Жучок-сонечко"
Мета: знайомити дітей із комахою - жучком-сонечком; спонукати запам’ятовувати його назву, ознаки, спосіб пересування, вчити дітей вдавлювати невеличкі предмети природного походження (перець горошком) у основу, вкриту шаром пластиліну; виховувати вміння слухати пояснення дорослого; розуміти й виконувати усні прохання дорослого.
Матеріал: ілюстрація із зображенням жучка-сонечка, вірш Н.Майстренко «Сонечко», перець горошком, ½ горіхової шкарлупки, вкрита шаром червоного пластиліну.
Сенсорний розвиток "Кольорові повітряні кульки"
Тема: «На подвір’ї у бабусі Дарини»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про свійських тварин; навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, відповідати на запитання вихователя; удосконалювати навички розповідного, описового мовлення; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.
Матеріал: ілюстрації свійських тварин; лялька Даринка, матеріали до дидактичної гри «Сонячні промінчики»