Сенсорний розвиток "Кольорові повітряні кульки"

Програмовий зміст: формувати кольорові уявлення дітей, звертаючи увагу на кольорові властивості різних предметів; вчити співвідносити та називати знайомі кольори (жовтий, зелений, червоний) різних предметів, розуміти слова «такий самий» та «різний» колір; розвивати вміння сприймати мовлення дорослого, мовленнєву активність дітей; вправляти в умінні називати кольори; вчити малювати предмети круглої форми; розвивати дихання, дрібну моторику рук, увагу, охайність.

Обладнання: повітряні кульки круглої форми різного кольору та нитки (колір кульки та нитки має бути однаковим), кольорові воскові олівці (відповідно до кольору кульок), аркуші паперу з намальованими кольоровими «ниточками».

                      Хід заняття

Вихователь показує надуті різнокольорові повітряні кульки

Діти, подивіться, що я принесла вам сьогодні! Це – повітряні кульки. Вони такі красиві, круглі, великі та маленькі, різного кольору.

Вихователь підкидає кульки в повітря.

Кульки гарненькі великі й маленькі Весело летять – діток веселять.

Це незвичайні кульки, вони дуже люблять танцювати, кружляти, літати, коли віє вітерець. Вони такі легенькі, що вітерець може їх захопити та понести. Давайте ми з вами утворимо вітерець (вправа на піддування). Молодці! Наші кульки так гарно літали. Тепер давайте уважно розглянемо кульки. Вони різного кольору. Ви знаєте, якого саме? (червоні, жовті, зелені). Правильно. А якої форми? (круглі). Так, вони круглі. А щоб кульки не відлетіли від нас далеко, треба їх прив’язати ниточками. До кожної кульки прив’язана своя ниточка такого самого кольору. Ось, дивіться: кулька жовта – жовта ниточка, кулька червона – червона ниточка, кулька зелена – зелена ниточка. У мене ще є багато різнокольорових ниточок, щоб міцно прив’язати кульки. Вам потрібно до кожної кульки дібрати ниточку такого самого кольору. Будьте уважні!

Діти виконують завдання – добирають ниточки до кульок та прив’язують їх.

А чи знаєте ви, як з’являються такі гарні, великі круглі кульки? Їх треба надути. Давайте всі разом покажемо, як надувають кульки. Вдихаємо якомога більше повітря ротиком, щоб вийшла велика кулька, і надуваємо – видихаємо повітря ротиком (повторити вправу 3-5 разів). Молодці! Я надула ось таку велику кульку (вихователь обводить руками велике коло в повітрі). А які кульки надули ви?

Покажіть ручками (діти також обводять руками та пальчиками коло в повітрі). У вас також вийшли дуже гарні кульки різного розміру. Молодці! Скажіть, діти, які ваші кульки ? (круглі, кольорові, великі, маленькі). Ви добре навчилися надувати кульки та добирати до них ниточки зв кольором. А ви знаєте, що кульки можна намалювати на аркуші паперу? Давайте спробуємо намалювати різнокольорові кругленькі кульки.

Малята подивіця:

Подивіться, у кожного з вас на аркуші намальовані кольорові ниточки, такі саме, як ви прив’язували до кульки. Але самих красивих різнокольорових кульок н
емає… Що ж робити? Треба їх намалювати. Візьміть олівці та намалюйте круглі кульки. Будьте уважними: намалюйте на ниточці кульку такого самого кольору, як сама кулька.

Діти самостійно малюють кульки.

Молодці, малята! Ви гарно малювали кульки – кожна до своєї ниточки. Сподобалося вам малювати? (так, сподобалось) А тепер давайте пограємося з нашими веселими повітряними кульками.

Прилетіли кульки до наших маляток .

Хочуть діти кульками весело пограти.

Вгору, вниз, вліво, вправо,

Потім в коло їх зібрали.

Вітер кульки наздогнав

Та в таночку покружляв. Всі малята граються, Весело посміхаються.

Діти граються повітряними кульками.


Немає коментарів:

Дописати коментар