Консультація: "Взаємодія з родиною"
"Властивості води"
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про одну із найпоширеніших речовин у природі – воду; розповісти про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини; пояснити, що вода дуже важлива для всіх живих істот, без неї не можуть жити рослини, тварини, людина; розвивати мислення, допитливість; виховувати моральне й естетичне ставлення до навколишнього світу, бережне ставлення до води.
"Доторкнись серденьком до природи"
Тема. "Доторкнись серденьком до природи".
Програмовий зміст: дати дітям уявлення про ліс; згадати й закріпити правила поведінки в лісі та знання про мешканців лісу; вчити розрізняти та правильно називати дерева; розвивати мислення, пам'ять, творче уявлення; виховувати бережне ставлення та любов до природи, прагнення допомагати друзям нашим меншим.
Матеріал: картинки дерев, плоди дерев, зображення звірят (білочка, заєць, їжак, лисиця, вовк, ведмідь), запис співу пташок, шум лісу; зображення потягу, злого чаклуна, правила поведінки в лісі.
"Незвичайні пригоди Колобка"
Тема: Незвичайні пригоди Колобка
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети та ситуації в житті людини; вчити дітей відповідати на запитання за змістом казки; розвивати зв’язне мовлення дітей; слухову увагу, пам'ять, мислення; виховувати бажання дотримуватись безпечної поведінки в навколишньому середовищі; любов до народних казок .
Матеріал: зображення казкових героїв: Колобок, зайчик, вовк, ведмідь, лисиця, пігулки, цвях, сірники.
"Весняні квіточки"
Інтегроване заняття. Дитина у світі природи.
Тема: «Весняні квіточки»
Програмовий зміст: розширити знання дітей природне довкілля; пори року, про ознаки весни; продовжувати вчити відповідати на запитання реченнями; розвивати виразність мови; заохочувати дітей до слухання віршів про квіти, бджілок; формувати вміння створювати малюнки, залишаючи відбитки долоньок на папері; закріплювати назви кольорів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати естетичні почуття, зацікавленість зображувальною діяльністю.
Матеріал: картини квітів, бджілка, доріжки із слідами, гуашеві фарби, папір, вологі серветки.
Готуємось до Великодня
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей зі святом Великодня, дати уявлення про нього; розширити знання дітей про походження великодніх обрядів і традицій; активізувати та збагатити словник дітей за темою (писанки, звичай, Великдень, Паска); розвивати пам'ять, мислення, уяву, увагу, мовлення, дрібну моторику рук, відчуття кольору,композиції; виховувати інтерес до народної творчості, української культури; прищеплювати охайність при роботі і працелюбність.
Матеріал: лялька Наталка, кошик із крашанками й писанками, дерев'яні писанки, пасхальні тарілочки чотирьох кольорів, заготовлене тло для прикрашання писанки, пластилін, дощечка для ліплення, серветки, клей.
Образотворча майстерня (малювання)Тема: "Свято Великдень "
Тема: "День народження Зайчика"
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей групувати предмети за сенсорними ознаками: колір, форма; вчити співвідносити предмети відповідно до кольору та форми,закріплювати вміння розрізняти та називати основні кольори(червоний, зелений, синій, жовтий) та форму(круг, квадрат, трикутник; розвивати сенсорно-пізнавальні здібності,дрібну моторику рук, уяву; виховувати позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, сприйнятливість, самостійність.
Матеріал: чарівна торбинка (капуста, морква), борошно, лоточки, склянки, геометричні фігури (трикутник, квадрат, круг), пластилін, серветки, макет торта,зайчик.
"Квітуча яблуня"
Програмовий зміст: вправляти дітей в умінні малювати цвітіння дерев, нетрадиційним способом - вушною паличкою; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати естетичний смак, творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця.
Матеріал: ілюстрація дерева ( квітуча яблуня), зразок вихователя, гуашеві фарби, палітра, вушні палички, серветки.
Структура заняття:
1. Організаційний момент.
Вітання. Звернути увагу дітей яка погода, і що відбувається навкруги.
2. Мотивація.
* Сюрпризний момент.
* Відгадування загадки.
* Повідомлення теми малювання.
* Розгляд ілюстрації квітучої яблуні.
* Поетапне пояснення малювання.
3. Пальчикова гімнастика
4. Самостійна робота дітей.
5. Підсумок заняття.
Показ дитячих робіт, вихователь хвалить і дякує дітям за чудові малюнки.