Пам'ятка для батьків: " Темперамент дитини "

Дидактична гра

Консультація: "Взаємодія з родиною"

Під час війни багато родин змушені покидати свої домівки та рухатися у невідомість для пошуку безпечного місця для себе та своїх дітей. Прибувши на місце тимчасового перебування, батьки та діти стикаються з адаптацією до нових умов. Цей процес адаптації до змін, що настали, може проходити такі етапи:

1. Організація побуту для себе та дітей. На цьому етапі важливою є організація побуту та забезпечення базових потреб, орієнтація в просторі (що і де знаходиться, чи є гаряча вода, де буде спати кожен член сім’ї, де ми їстимемо, чи є посуд тощо), тому увага дорослих спочатку може бути спрямована саме на це, без активного усвідомлення того, що зміна (переміщення) вже відбулась.

Тема: "Безпека вдома".

"Властивості води"

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про одну із найпоширеніших речовин у природі – воду; розповісти про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини;  пояснити, що вода дуже важлива для всіх живих істот, без неї не можуть жити рослини, тварини, людина; розвивати мислення, допитливість; виховувати моральне й естетичне ставлення до навколишнього світу, бережне ставлення до води.

"Доторкнись серденьком до природи"

 Тема. "Доторкнись серденьком до природи".

Програмовий зміст: дати дітям уявлення про ліс; згадати й закріпити правила поведінки в лісі та знання про мешканців лісу; вчити розрізняти та правильно називати дерева; розвивати мислення, пам'ять, творче уявлення; виховувати бережне ставлення та любов до природи, прагнення допомагати  друзям нашим меншим.

 Матеріал: картинки дерев, плоди дерев, зображення звірят (білочка, заєць, їжак, лисиця, вовк, ведмідь), запис співу пташок, шум лісу; зображення потягу, злого чаклуна, правила поведінки в лісі.

"Безпека в лісі"

Мовлення дитини. Тема: "Транспорт"

Тема: "Посади дерево "

Тема: "Посади дерево "

Поради для батьків: "Як правильно мити руки "

Поради для батьків.
Тема: "Як правильно мити руки"

Тема: "Що покласти в великодній кошик"

Поради для батьків.
Що покласти в великодній кошик.

"Пожежна безпека"

"Незвичайні пригоди Колобка"

 Тема: Незвичайні пригоди Колобка

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети та ситуації в житті людини; вчити дітей відповідати на запитання за змістом казки; розвивати зв’язне мовлення дітей; слухову увагу, пам'ять, мислення; виховувати  бажання  дотримуватись безпечної поведінки в навколишньому середовищі; любов до народних казок .

Матеріал: зображення казкових героїв: Колобок, зайчик, вовк, ведмідь, лисиця, пігулки, цвях, сірники.

Всесвітній День Землі

"Сенсорний розвиток дітей"

"Як виховати ввічливість"

"Весняні квіточки"

Інтегроване заняття. Дитина у світі природи.

Тема: «Весняні квіточки»

Програмовий зміст: розширити знання дітей природне довкілля; пори року, про ознаки весни; продовжувати вчити відповідати на запитання реченнями; розвивати виразність мови; заохочувати дітей до слухання віршів про квіти, бджілок;  формувати вміння створювати малюнки, залишаючи відбитки долоньок на папері; закріплювати назви кольорів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати естетичні почуття, зацікавленість зображувальною діяльністю. 

Матеріал: картини квітів, бджілка, доріжки із слідами, гуашеві фарби, папір, вологі серветки.

Тема: "Розкажіть дитині про великдень"

Готуємось до Великодня

Готуємось до Великодня

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей зі святом Великодня, дати уявлення про нього; розширити знання дітей про походження великодніх обрядів і традицій; активізувати та збагатити словник дітей за темою (писанки, звичай, Великдень, Паска); розвивати пам'ять, мислення, уяву, увагу, мовлення, дрібну моторику рук, відчуття кольору,композиції; виховувати інтерес до народної творчості, української культури; прищеплювати охайність при роботі і працелюбність. 

Матеріал:  лялька Наталка, кошик із крашанками й писанками, дерев'яні писанки, пасхальні тарілочки чотирьох кольорів,  заготовлене тло для прикрашання писанки, пластилін, дощечка для ліплення, серветки, клей.

Образотворча майстерня (малювання)Тема: "Свято Великдень "

Тема заняття :«Свято Великдень».

Програмовий зміст: Познайомити дітей зі святом Великодня.Навчити розфарбовувати не традиційними
методами (пальчиком або вушними паличками)великодні яйця та пасочку. Закріплювати колір, форму. Виховувати любов до свого народу, повагу до його традицій, минулого і сучасного, виховувати уважність, доброту,
доброзичливість, самостійність у роботі.
  Матеріал: шаблон паски та яєць, фарба, вушні палички.

Тема: Розучування потішки "Кую, кую чобіток"

Дитина в соціумі та Літературна скринька Тема: Розучування потішки                             "Кую, кую чобіток"

Поради батькам на кожен день.

Тема: "Вербна неділя"

 Тема: "День народження Зайчика"

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей групувати предмети за сенсорними ознаками: колір, форма; вчити співвідносити предмети відповідно до кольору та форми,закріплювати вміння розрізняти та називати основні кольори(червоний, зелений, синій, жовтий) та форму(круг, квадрат, трикутник; розвивати сенсорно-пізнавальні здібності,дрібну моторику рук, уяву; виховувати позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, сприйнятливість, самостійність.

Матеріал: чарівна торбинка (капуста, морква), борошно, лоточки, склянки, геометричні фігури (трикутник, квадрат, круг), пластилін, серветки, макет торта,зайчик.

Тема: "Дефіцит батьківської любові"

"Квітуча яблуня"

Програмовий зміст: вправляти дітей в умінні малювати цвітіння дерев, нетрадиційним способом - вушною паличкою; формувати вміння композиційно правильно  розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати естетичний смак, творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: ілюстрація дерева ( квітуча яблуня), зразок вихователя, гуашеві фарби, палітра, вушні палички, серветки.

Структура заняття:

1. Організаційний момент.

Вітання. Звернути увагу дітей яка погода, і що відбувається навкруги.

2. Мотивація.

* Сюрпризний момент.

* Відгадування загадки.

* Повідомлення теми малювання.

*  Розгляд ілюстрації квітучої яблуні.

 * Поетапне пояснення малювання.

3. Пальчикова гімнастика

4. Самостійна робота дітей.

5. Підсумок заняття.

Показ дитячих робіт, вихователь хвалить і дякує дітям за чудові малюнки.











У чистому тілі - здоровий дух!

Тема: "У чистому тілі - здоровий дух!".
Програмовий зміст: Ознайомити дітей з назвами частин тіла: руки, ноги, голова, шия, живіт, спина. Вчити доглядати за тілом, робити візерунки за допомогою відбитків рук, пояснити призначення частин тіла. Розвивати спостережливість, уяву. Виховувати культурно-гігієнічні навички.
Структура заняття:
1. Дидактично: уточнити і розширити знання дітей про частини тіла та власну гігієну.
2.Корекційно - розвиваюча:
розвивати пізнавальну сферу, мислення,
мовлення, увагу, уяву, дрібну та грубу моторику, сенсорні відчуття;
3.Виховна: виховувати акуратність, працелюбність.

Поради для батьків: "Як одягнути дитину навесні "