Консультація для батьків. Тема:"З чого виробляють папір"










Мультик фіксики "Папір"




 

Дидактична гра "Кольорові смужки"


 

Пізнавальна діяльність. Тема:"Кульбабка "



Програмовий зміст: Вчити малювати використовуючи нетрадиційні прийоми зображення, за допомогою клаптика паперу, домальовувати деталі об'єкта.

Спостереження за ягодами черешні.


 

Мультик "Замок із піску"


 

Тема:"Діти і сонце "

Пізнавальна діяльність. (загально пізнавальний напрям) Тема:"Дослід з піском"


Програмовий зміст: дітям краще пізнати навколишній світ неживої природи. Створити сприятливі умови для сенсорного сприйняття. Вдосконалення таких життєво важливих процесів, як відчуття які є першими степенями в пізнанні навколишнього світу Через ігри і досліди навчити дітей визначати фізичні властивості піску

Тема:"Як привчити дитину до порядку"

Дидактична гра "Якого кольору "


 

Фізкультхвилинка "Веселка "






 

Пізнавальна діяльність. Образотворча майстерння. Тема:"Букет квітів "

Конструювання. Тема:"Гараж для машини"(запис відео)

Програмовий зміст: Спонукати малят до втілення  сюжетно - ігрового задуму; вчити їх самостійно знаходити консруктивні рішення під час побудови простої споруди, викликати інтерес до ігор зі своїми спорудами,

Ляльковий театр. Тема:"Зайчикова хатинка"


Дитина в соціумі + Літературна скринька. Тема: Розучування заклички "Павлику - Равлику"

Програмовий зміст: Розширити знання дітей про равлика. Збагатити словник дітей та навчити закличку "Равлику - Павлику".Продовжувати вчити слухати і розуміти закличку.

Дидактична гра "З прищіпками"


 

Дидактична гра "Овочі та фрукти "


 

Мультик "Овочі "


 

Тема:"День батька"

Дидактична гра "Ягоди фрукти в саду"




 

Пізнавальна діяльність. Тема:"Червоненька помідорка"

"Безпека дитини вдома"

"Урок практичного життя"

Тема. Надзвичайні ситуації. Як покликати на допомогу?

Програмовий зміст: поглибити знання дітей про надзвичайні ситуації; сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки  закріпити правила поведінки під час надзвичайних ситуацій; розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги; закріпити знання номерів спецслужб; вміння викликати допомогу; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя.

Матеріали: презентація «Надзвичайні ситуації»,зображення рятувальних машин.

"Самостійна художня діяльність"

 Тема: "Сірник маленький, а біда велика"







"Безпека дітей в побуті"

 

Тема:"Форми загартування"

Пізнавально досліднецька діяльність. Тема:"Ігри з піском"

Програмовий зміст: розвиток просторових уявлень, орієнтування на пісочній поверхні; закріплення сенсорних еталонів і уявлень (уверх - униз)
Матеріал: піднос з піском, ведмедик, камінчики, баночка з водою, машинки, стаканчики, ракушки.
                    Структура заняття:
1.Сюрпризний момент, вгості завітав ведмедик та маленьке ведмежатко.
2.Розповідь правил поведінки з піском
- Чи можна їсти пісок?
- Чи можна кидатись піском?
- Чи можна сипати пісок на голівку іншим малятам?
3.Пальчикова вправа "Сліди на піску"
4.Дидактична гра "Вправні малюки"
5.Пошук скарбів в піску.
6.Пірамідка для ведмедика та його друзів.
7.Підсумок.



Фізкультура на повітрі "Обережні малюки"


 

Мультик "Професія пожежники"


 

Тема: "Небезпеки літа"

Дидактична гра "Один багато"


 

Пізнавальна діяльність. Тема: "Сам у дома зайчик"

Програмовий зміст: Закріплявати знання дітей про небезпеку; вчити визначати безпечні та небезпечні предмети, вміти пояснювати свою думку, формувати знання дітей

"Охорона життя та здоров'я дітей в літній період"

Пізнавальний розвиток (природничий напрям)

Тема:«Подорож лісом. Природа твій друг, коли ти добре знаєш її».

Програмовий зміст: ознайомити дітей із небезпечними природними об’єктами; вивчити правила безпечної поведінки в природі; дати знання про безпечне перебування на сонці, правила поведінки з комахами, свійськими та бездомними тваринами; закріпити знання про їстівні та отруйні гриби, отруйні рослини; розвивати увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі; виховувати допитливість, інтерес до природи;

Матеріал: ілюстрації лісу, комах, грибів, вірш «Хто Юрасика вкусив?»

Пізнавальний розвиток (комунікативно - мовленнєвий напрям)

Тема: «Небезпечна кімната. Предмети навколо нас»

Програмовий зміст: формувати уявлення про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити відгадувати загадки; продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитанням; розвивати інтонаційну виразність мовлення; виховувати  обережність, слухняність, повагу до дорослих.

Матеріал: ілюстрації до теми.

Фізкультура на повітрі "Бджілка"


 

Конструювання "Качечка пропливає до місточка"



Програмовий зміст: Ознайомити дітей з будівельним матеріалом,  зацікавити ним, показати який він яскравий, заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього качечку, учити виконувати вказівки дорослих; викликати у дітей позитивні емоції; розвивати, творчість, уяву.

Дидактична гра "Корисні овочі та фрукти"


 

Спостереження за квітами (ромашки)


 

Пізнавальна діяльність (загально - пізнавальний напрям)

Тема: «Пригоди світлофора Моргайка»

Програмовий зміст : закріпити знання дітей про правила дорожнього руху, призначення сигналів світлофора;  пояснити, що люди ходять тротуаром; ознайомити з  дорожніми знаками; вчити бути уважними, обачними; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого життя, та здоров’я.

Матеріал: картинки «Дорожні знаки», «Світлофор», мультик про світлофор, клей, ножиці та папір.

Тема: "Люблять гратись малята"

   Програмовий зміст: Продовжувати ознайомлювати дітей із живою природою, уточнити та поглибити уявлення про весняні квіти; закріплювати знання про те, як сонечко світить, про море й пісок.

"Як уникнути харчових отруєнь влітку"

Образотворча майстерня (ліплення)

Тема : Капітошка

Програмовий зміст: Продовжувати вчити знайомити дітей з властивостями пластиліну,  розкачувати пластилін коловими рухами; порівнювати великі і маленькі кульки; розвивати інтерес до процесу ліплення; виховувати дбайливе ставлення до роботи.

Матеріал : пластилін, дощечки, малюнок Капітошки, мультфільм «Капітошка»

Тема: "Любов до батьківщини "

Тема: "Спостереження за камінчиками"

     Програмовий зміст: Формувати уявлення про неживу природу.
Бесіда: Запропонувати дітям зібрати камінчики. Якими бувають камінці? Де їх ще можна знайти? Які камінці на дотик? Де їх використовують люди? Чи є в них повітря? Каміння живе чи ні?

Тема: "До ляльки Катрусі у гості" Дидактична гра "Чим я поділюся з друзями"

Програмовий зміст: Сприяти виявленню інтелектуальної, мовленнєвої, пізнавальної компетентності; збагатити досвід дітей слухати віршик; формувати елементарні навички мовленнєвого спілкування.

Тема: "Граємось розважаємось"

Програмовий зміст:


     Програмовий зміст: Розвивати пізнавальний інтерес до природи, спостережливість, мислення, мовлення, увагу, уяву, творчість. Виховувати бажання допомогти.  Формувати позитивне ставлення дітей до співпраці з дорослим, з дітьми власної діяльності, її результату.

"Як привчити дітей до ранкової зарядки"

Пізнавальний розвиток.(комунікативно - мовленнєвий напрям)

Тема: Іграшки оберігаю, з ними дуже гарно граю.

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про іграшки, їхні властивості; звернути увагу на народні іграшки (дерев’яні, глиняні, солом’яні) їх характерні особливості; вчити складати описові розповіді про іграшку; розвивати зв’язне мовлення,творчість, увагу, сприйнятливість до краси іграшки; виховувати бережне ставлення до іграшок, дружні стосунки між дітьми. 

Матеріал: чарівний мішечок, різноманітні іграшки, ілюстрація - вітрина для іграшок, атрибути для ігор.

Пізнавальна діяльність. Тема:"Вміють діточки дружити"

  Програмовий зміст: Вчити уважно слухати дорослих, відповідати на їх запитання, виконувати їх прохання, вказівки, ввічливо просити й дякувати вітатися з дорослими слухати казочку про дружбу.

Мультик "Колобок"


 

Спостереження за хмаринками

   Програмовий зміст: Дати дітям знання про те, як і з чого утворюється хмари; формувати уявлення про те, що хмари бувають різними, за появою хмар можна визначити погоду; стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи

Пізнавальна діяльність. Драматизація казки "Хитрий їжак"

 Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з українськими народними казками; формувати вміння уважно слухати і розуміти зміст казки, запам'ятовувати їх, вчити переказувати казку за допомогою мнемотаблиць; розвивати зв'язне мовлення, па'ять, увагу; виховувати цікавість до українських казок.

Пізнавальна діяльність: Тема:"У світі - гри чаклунки"

Тема: "Розвивальна гімнастика для мозку"


 

Тема: "Щоб не трапилось біди"

Конструювання

Тема: "Будиночок для звірят"

Мета: закріпити вміння дітей будувати будиночок у певній послідовності: стіни, перекриття, дах, самостійно перебудовувати його за різними параметрами (в ширину та висоту); розширити знання дітей про тварин, та спосіб їх життя; розвивати конструктивні здібності; виховувати працьовитість, вміння доводити до кінця розпочату справу, бережливе ставлення до тварин.

"Безпека на дитячому майданчику"

Образотворча майстерня (малювання)

Тема: "Малювання квітів повітряними кульками"

Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом - повітряною кулькою, зображувати квіти шляхом натиску на повітряну кульку, створювати малюнок на всій поверхні паперу; розвивати творчу уяву, мислення, дрібну моторику, виховувати інтерес до занять малювання.

Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: «Друзі для їжачка Топтунчика»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити їжачка, передаючи характерні особливості зовнішнього вигляду; поєднувати пластилін і природній матеріал; закріпити вміння дітей катати кулю з пластиліну між долонями, і витягувати пластилін двома пальцями для додавання характерного образу; розвивати почуття форми і композиції, уяву, фантазію; виховувати у дітей любов до тварин та природи.
Матеріал: виліплений їжачок, картинка із зображенням їжачка, пластилін, дощечка для ліплення, серветки, соняшникове насіння.

Пізнавальна діяльність. Тема:" Сьогодні буде день спекотний"

Консультація для батьків "З днем захисту дітей "


 

Свято "З днем захисту дітей 1 Червня"


 

Руханка "Щасливі діти"