Тема: Іграшки оберігаю, з ними дуже гарно граю.
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про іграшки, їхні властивості; звернути увагу на народні іграшки (дерев’яні, глиняні, солом’яні) їх характерні особливості; вчити складати описові розповіді про іграшку; розвивати зв’язне мовлення,творчість, увагу, сприйнятливість до краси іграшки; виховувати бережне ставлення до іграшок, дружні стосунки між дітьми.
Матеріал: чарівний мішечок, різноманітні іграшки, ілюстрація - вітрина для іграшок, атрибути для ігор.
Хід заняття
1. Сюрпризний момент.
-Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчатка. Подивіться, хто до нас завітав:
Це ваші добрі друзі
Цікаві і яскраві
Сидять вони в куточку
Та й на килимочку.
З ними весело вам гратись
Цілий день.
Що це? (іграшки)
2.Основна частина.
Дітки, подивіться, у мене є чарівна торбинка,і ми зараз з вами пограємо в гру.
І. Дидактична гра«Що в торбинці»
Вихователь дістає з торбинки іграшку, а діти описують її.
- Молодці дітки, а зараз пропоную вам уважно послухати вірш про іграшки.
ІІ. Читання вірша Ігора Січовика «Іграшки»
В мене іграшок багато
З глини, гуми, скла і вати
З пластиліну і фанери
З ниток, дерева, паперу
Є у мене лук, сопілка
Дзиґа, мавпочка і білка
Самоскид, олені, тигри
Теплохід, настільні ігри.
- Звідки іграшки ці, Гнатику?
- Ми майструєм їх із братиком.
ІІІ. Бесіда за змістом тексту вірша:
- З якого матеріалу виготовляють іграшки?
- Які вони за розміром?
- Якого кольору?
- Якої форми?
- Чи можете ви їх змайструвати самі?
- А як ніжно ви б назвали свою іграшку?
IV. Дидактична гра «Скажи лагідно»
(ведмідь-ведмежатко, машина - машинка, лялька-лялечка…)
- Молодці діти, ви розвеселили свої іграшки, посадіть їх тепер на стільчики, нехай відпочинуть, Підкажіть, а де можна взяти іграшки? (в магазині, на ринку, подарувати). Тож давайте підемо в уявний іграшковий магазин. Пригадайте як треба поводитись в магазині?(не штовхатись, не кричати, із продавцем привітатись.)
Ось і наш магазин іграшок (ілюстрація магазин іграшок) Давайте подивимося « Що із чого?» зроблене?
Лялька з тканини - тканинна
Баранчик з хутра - хутряний
Возик з дерева – дерев’яний
Коник з глини – глиняний
Бичок з соломи – солом’яний
Вихователь. А зараз пропоную вам посадити іграшки на колінка, заплющити оченята і уявити себе цією іграшкою.
V. Психогімнастика «Про що хоче сказати нам іграшка» (розповіді дітей)
- Скажіть, будь ласка, а як потрібно поводитися з іграшками? (відповіді дітей)
З іграшками добре гратись,
Та не можна забувати,
Що не треба їх ламати,
На частини розбирати,
Бити, рвати і топтати,
По кімнаті розкидати.
- Чи були випадки, коли ви ламали іграшки? А якщо так сталося, що треба зробити? (полагодити)
Вихователь. А ділитися іграшками треба?
3. Заключна частина.
VI. Підсумок заняття:
- Про що ми сьогодні говорили на занятті?
- Як потрібно поводитися з іграшками?
Ви іграшки не ламайте,
Гарнесенько їх складайте,
То вони, завжди, малята,
Захочуть із вами грати.
Час вже нам відпочивати, а іграшкам – місце своє займати.
Немає коментарів:
Дописати коментар