"Урок практичного життя"

Тема. Надзвичайні ситуації. Як покликати на допомогу?

Програмовий зміст: поглибити знання дітей про надзвичайні ситуації; сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки  закріпити правила поведінки під час надзвичайних ситуацій; розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги; закріпити знання номерів спецслужб; вміння викликати допомогу; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя.

Матеріали: презентація «Надзвичайні ситуації»,зображення рятувальних машин.

                      Хід заняття 

1.Вступна частина.

–Діти, сьогодні ми з вами познайомимося із надзвичайними ситуаціями, які трапляються в житті людини, і я розповім вам про правила поводження в надзвичайних ситуаціях.

2.Основна частина.                                                  

- Дітки, «Надзвичайна ситуація» - це порушення нормальних умов життя людей. У житті трапляються такі події, що можуть призвести до загрози життя людей. Такі події прийнято називати надзвичайними ситуаціями. Це повінь, пожежа, аварія, катастрофа; гроза, град, злива, ураган, смерч, землетрус, тощо…Ми не можемо зупинити грозу, буревій, землетрус та інші стихійні лиха , тому ми повинні бути озброєні знаннями, як вести себе в різних ситуаціях , щоб зберегти своє життя.

-Добре, зараз ми переглянемо слайди із зображенням  різних надзвичайних ситуацій і закріпимо правила поводження під час них. Показ слайдів – гроза, злива, град,повінь, буревій, пожежа, землетрус, аварія – вихователь пояснює правила поведінки під час таких ситуацій.

- Для допомоги населенню, яке потрапило у небезпеку, існують особливі рятувальні служби ; служба швидкої допомоги; служба надзвичайних ситуацій; пожежна охорона; поліція.

- За такими номерами ми можемо їх викликати по телефону - 101 – пожежна машина, 102 – поліція, 103 – швидка допомога.

- А зараз послухайте, я вам зачитаю вірш.

3.Читання вірша

Лиха діти стережіться, та при цьому – не губіться.

Бо життя у нас одне, іншого не буде,

Хай же сонечко ясне ніжно вас голубить.

Хай всміхаються до вас і трава, і квіти,              А тепер у добрий час, любі друзі, діти!

 4. Бесіда 

- Про що цей вірш?

- Які ваші дії при небезпеці?

- Куди потрібно телефонувати у разі небезпеки?

4. Підсумок

- Які надзвичайні ситуації ви запам’ятали?

- Що потрібно робити, коли потрапив у таку ситуацію?




Немає коментарів:

Дописати коментар