Тема. Надзвичайні ситуації. Як покликати на допомогу?
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про надзвичайні ситуації; сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки закріпити правила поведінки під час надзвичайних ситуацій; розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги; закріпити знання номерів спецслужб; вміння викликати допомогу; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя.
Матеріали: презентація «Надзвичайні ситуації»,зображення рятувальних машин.
Хід заняття
1.Вступна частина.
–Діти, сьогодні ми з вами познайомимося із надзвичайними ситуаціями, які трапляються в житті людини, і я розповім вам про правила поводження в надзвичайних ситуаціях.
2.Основна частина.
- Дітки, «Надзвичайна ситуація» - це порушення нормальних умов життя людей. У житті трапляються такі події, що можуть призвести до загрози життя людей. Такі події прийнято називати надзвичайними ситуаціями. Це повінь, пожежа, аварія, катастрофа; гроза, град, злива, ураган, смерч, землетрус, тощо…Ми не можемо зупинити грозу, буревій, землетрус та інші стихійні лиха , тому ми повинні бути озброєні знаннями, як вести себе в різних ситуаціях , щоб зберегти своє життя.
-Добре, зараз ми переглянемо слайди із зображенням різних надзвичайних ситуацій і закріпимо правила поводження під час них. Показ слайдів – гроза, злива, град,повінь, буревій, пожежа, землетрус, аварія – вихователь пояснює правила поведінки під час таких ситуацій.
- Для допомоги населенню, яке потрапило у небезпеку, існують особливі рятувальні служби ; служба швидкої допомоги; служба надзвичайних ситуацій; пожежна охорона; поліція.
- За такими номерами ми можемо їх викликати по телефону - 101 – пожежна машина, 102 – поліція, 103 – швидка допомога.
- А зараз послухайте, я вам зачитаю вірш.
3.Читання вірша
Лиха діти стережіться, та при цьому – не губіться.
Бо життя у нас одне, іншого не буде,
Хай же сонечко ясне ніжно вас голубить.
Хай всміхаються до вас і трава, і квіти, А тепер у добрий час, любі друзі, діти!
4. Бесіда
- Про що цей вірш?
- Які ваші дії при небезпеці?
- Куди потрібно телефонувати у разі небезпеки?
4. Підсумок
- Які надзвичайні ситуації ви запам’ятали?
- Що потрібно робити, коли потрапив у таку ситуацію?
Немає коментарів:
Дописати коментар