Тема: «Небезпечна кімната. Предмети навколо нас»
Програмовий зміст: формувати уявлення про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити відгадувати загадки; продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитанням; розвивати інтонаційну виразність мовлення; виховувати обережність, слухняність, повагу до дорослих.
Матеріал: ілюстрації до теми.
Хід заняття
1.Вступна частина
Станем разом ми у коло,
Скільки друзів глянь навколо.
Руку дружби простягну
З другом сварку не почну.
Будемо всі дружно грати,
Правил гри не забувати.
(Вихователь показує іграшку)
2.Основна частина.
-Діти, ось погляньте хто до нас завітав? Привітаємось з ним.
-"Доброго ранку, Незнайко!" Ой, чомусь він сумний. Що трапилось?
Незнайко поранився ножицями!
Як ви вважаєте чому він поранився? (Вони гострі, небезпечні)
-Як з ними слід поводитися? (Обережно)
-Що вміють робити ножиці? (Різати папір, вирізати...)
- Які гострі та небезпечні предмети є у вас дома?
-Про що можна сказати гострий? (ніж...)
-А про що можна сказати гостра? (про голку...)
-Про що можна сказати гострі? (ножиці...)
I.Відгадування загадки про небезпечні предмети:
* "Вміє шити, вишивати, ґудзики пришити, та без одягу донині рукодільниця – кравчиня"
(голка може вишивати, пришити ґудзика...)
* Лезо в мене гостре і залізне,
Вигляд маю дуже грізний,
Хоч без мене і не обійдетеся -
Будьте обережні й бійтеся!
(ніж)
II.Бесіда за змістом
-А чому ножа потрібно боятися? (у нього гостре лезо)
-Чи можна дітям брати ножа? (ні) Чому? (він небезпечний)
-Що роблять ваші батьки ножем? (ріжуть продукти...)
- "Незнайко, що торохкотить у твоїх кишенях?" (дістає сірники)
-Чи можна дітям брати сірники? Чому? (може виникнути пожежа)
-Чи потрібні людям сірники? Навіщо?
III.Розгляд ілюстрації із зображенням (ножа, ґудзиків, шила...).
VI.Дидактична гра «Що чим роблять»
(розгляд картинок) Голкою шиють, ножем ріжуть...
3.Підсумок
Нагадайте Незнайкові правила безпеки дома.
Немає коментарів:
Дописати коментар