Програмовий зміст: дітям краще пізнати навколишній світ неживої природи. Створити сприятливі умови для сенсорного сприйняття. Вдосконалення таких життєво важливих процесів, як відчуття які є першими степенями в пізнанні навколишнього світу Через ігри і досліди навчити дітей визначати фізичні властивості піску
Обладнання: коробка з піском, склянка порожня, ложечка, листочки, камінчики, папір А4,
Структура заняття:
Дослід 1. Звідки береться пісок?
Дослід 2. З чого складається пісок?
Дослід 3. Легко пересипається пісок.
Дослід 4. Чому при сильному вітрові не зручно грати з піском.
Організаційний момент.
Розповідь та показ звідки береться пісок. Повторити з малятами як потрібно поводитись з піском. За допомогою двох камінчиків показати дослід на папері.
Показати як пересипається пісок.
Збудувати замок для мешканців піщаної країни, за допомого ложки та камінчиків.
Обговорення дослідів з піском та водою.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар