Програмовий зміст: Познайомити дітей з властивостями води: прозора, без смаку, без кольору; дати уявлення за допомогою дотику (теплий - холодний); сприяти розвитку і збагаченню активного словника; закріпити знання про кольори, поняття, великий- малий. Розвивати мовлення, увагу, довільну пам'ять, виховувати бережливе ставлення до природи.
Структура заняття:
1.Організаційний момент.Поява ведмдика.
2. Загадка про водичку, та її обговорення Показ прийомів гри з піском, проведення досліду на водичці. 3.Сюрпризний момент, знахідка іграшок.
4.Пальчикова гімнастика "Водичка".
5.Показ прийом виконання досліду .
6.Самостійна робота дітей.
7.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар