Тема: "День народження Зайчика"

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей групувати предмети за сенсорними ознаками: колір, форма; вчити співвідносити предмети відповідно до кольору та форми,закріплювати вміння розрізняти та називати основні кольори(червоний, зелений, синій, жовтий) та форму(круг, квадрат, трикутник; розвивати сенсорно-пізнавальні здібності,дрібну моторику рук, уяву; виховувати позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, сприйнятливість, самостійність.

Матеріал: чарівна торбинка (капуста, морква), борошно, лоточки, склянки, геометричні фігури (трикутник, квадрат, круг), пластилін, серветки, макет торта,зайчик.

Хід заняття:

1. Організаційний момент 

Вихователь: Дітки, давайте привітаємось. Логоритміка «Добрий день!"

Сонечко встало,

Іде новий день, 

Любі дівчатка

Усім «Добрий день!»

 Пташечка в небі 

Співає пісень,

Ніби вітає хлоп’ят

«Добрий день!»

Любі малята

Усім: «Добрий день!».

Сюрпризний момент

Дзвонить телефон

Вихователь бере слухавку та ставить телефон на гучний зв’язок.

- Алло! Алло! Добрий день! Мені потрібні діти групи №1.

- Так, ви туди потрапили. А хто це телефонує?

- Це зайчик. У мене сьогодні День народження. Я запрошую вас до себе в гості.

- Добре, скоро будемо! До зустрічі!

- До зустрічі!

2. Мотивація пізнавальної діяльності

-Ви готові відправиться до зайчика на День народження?

- А що ж ми подаруємо зайчику? Давайте зазирнемо в чарівну торбинку. 

3. Гра «Чарівна торбинка»(вихователь дістає одну капустину та багато морквин)

Вихователь: Що це? Скільки капустин? Скільки морквин?

Але малята, ці смачні і корисні овочі Зайчику подарують його друзі – лісові звірята.

Діти давайте дізнаємось, з ким дружить Зайчик?

Показ лісових тварини із якими дружить зайчик (білка спритні ніжки, їжак колюча спинка, вовк сірий бочок, лисиця руда шубка, ведмідь клишоногий).

Вихователь: давайте привітаємо зайчика тортом. Але спочатку потрібно його спекти , а для цього потрібно відміряти борошно.

4. Д/гра М. Монтессорі «Відміряємо борошно на торт»

На столі стоїть лоточок з  борошном, вихователь демонструє діткам, як можна відміряти борошно. (насипає ложкою борошно в склянку, після чого висипає в загальну миску.

Вихователь: Що ми відміряли? Яке борошно за кольором? Яке борошно на дотик? (біле, пухке, пшеничне, запашне).

У нас достатньо борошна для випічки торта. Поки торт наш буде випікатися, давайте ми потанцюємо.

5. Фізкультхвилинка «Зайці танцювали» (з відеосупроводом)

А щоб торт був красивий, давайте його прикрасимо.

6. Д/гра «Відшукаємо прикраси для торта» (геометричні фігури)

Вихователь дістає із чарівної торбинки геометричні фігури.

- Якої форми ця прикраса для торта? Якого кольору?

- Наш торт вже майже готовий, оскільки ми прикраси для торта відшукали тож давайте його прикрасимо.

7. Практична діяльність «Прикрасимо торт» (прийом скочування та натискання пластиліну)

Дітки пропоную вам сісти за столики та відповідно до кольору частинок торта зробити кульки з пластиліну та прикрасити ними торт.

8. Підсумок.

Вихователь: дітки подивіться, який красивий і смачний торт у нас вийшов. А ось і Зайчик (виходить зайчик, діти його вітають, а зайчик пригощає їх.)

Давайте подуємо на долоньки та відправимо для зайчика привітання. До побачення.



Немає коментарів:

Дописати коментар