Дитина у природному довкіллі /Виховуєм красою. Тема: Кімнатні рослини.

Програмовий зміст: ознайомити дітей із кімнатною рослиною: учити називати та розрізняти частини рослини, відповідати на запитання «Що це?», «Яка квітка?», визначати колір стебла та квітки.
 Матеріал: квітка пеларгонія у горщику; матеріал до дидактичної гри «Чарівнаквітка».            
                            ХІД ЗАНЯТТЯ                             Організаційний момент Діти нам у подарунок принесли кімнатну квітку.Дидактична гра «Що є у квіточки?» Мета: учити дітей розрізняти і називати рослини за їхніми характерними особливостями, розрізняти, де у квітки стебло, листочок, квіточка; розвиватимовлення дітей; виховувати любов до природи. 
II Основна частина 
 Складання розповіді про квітку. 
 -Як зветься квітка, що нам подарували? -Чи подобається вам герань?
 -Що є в герані? 
 -Які листочки в рослини?
 -Яке стебельце в герані?
-Які квіточки в герані?
Пальчикова гімнастика «Квітка»Сяє сонечко привітне —Квітка з пуп'янки розквітне.(Пучки пальців обох рук зімкнути. Долоньки трішки круглясті, схожіна пуп'янок. Нижні частини долонь притиснути одну до одної, апальці широко розчепірити по колу і трохи вигнути. Утворюється«велика квітка, що розпустилася».)
Фізкультхвилинка
Сонечко прокинулось.
(Діти повільно піднімаються, потягуються.)
В різні боки повернулось.
(Руки в боки, повороти.)
Потім весело всміхнулось.
(Посміхаються одне одному.)
Кругом себе обернулось.Стали квіти оживати.
(Піднімаються, ворушать пальчиками.)
Пташки пісеньку співати.
(Потирають руку об руку.)
Діти стали танцювати,Миле сонечко вітати.
Дидактична гра «Чарівна квітка» 
Мета: учити дітей прикріплювати прищіпки  до  серединки квітки відповідного кольору, розрізняти кольори(червоний, жовтий, блакитний, зелений). Словник: стебло, пелюстки. Матеріал: пеларгонія у горщику; матеріал до дидактичної гри (кольорові прищіпки),,Чарівна квітка ,,

Немає коментарів:

Дописати коментар