Дитина в соціумі та літературна скринька.

 До Їжачка на гостину.

Програмовий зміст: закріплювати знання про геометричні фігури та кольори; розширити знання дітей про їжака, (особливості зовнішнього вигляду, способу життя та підготовки до зими; розвивати увагу, мислення, пам’ять, дрібну моторику рук; виховувати інтерес до живої природи, бажання захищати її.

Обладнання: іграшка - їжачок, кольорові листочки, кольорові коробки, геометричні фігури та картки для гри «Підбери форму», м’ячики, зображення розрізане на 3 частини.
                           Хід заняття
І. Організаційний момент.
       Сонечко встало іде новий день,
       Любі малята усім добрий день.
ІІ. Вступна бесіда
Вихователь: Малята, нас з вами сьогодні чекає захоплива пригода. Ми з вами відправимось до лісу в гості до маленького їжачка. Він нам покаже як живе, чим харчується та як готується до приходу зими. До їжачка нам прокладена доріжка, яка приведе нас до його будиночку. Вирушаємо? (переходи між завданнями по корекційних доріжках)
            Дидактична гра «Знайди колір»

Вихователь: Ось наше з вами перше завдання. Погляньте яка чудова галявина, скільки на ній різнокольорових листочків. Але скоро вже зима, і повсюди готуються до її приходу, прибирають городи, вулиці. Давайте з вами допоможемо лісовим мешканцям також прибратись. Будемо сортувати кольорові листочки, кожен колір в свою коробку.
(сортуємо листя за кольором: жовте, червоне, зелене).
Вихователь: Які ми з вами молодці, так швидко впорались з завданням і можемо вирушати далі.
Вихователь: Діти, ви тільки погляньте кого ми зустріли, це ж наші нові друзі, геометричні фігури. Давайте пригадаємо, як їх звуть. (зображення круга, квадрата та трикутника). Цікаво, що вони для нас приготували

Дидактична гра «Підбери за формою»

Мета: закріплювати вміння підбирати предмети заданої форми.

Вихователь: Молодці малята, і з цим завданням ви впорались. Давайте з вами трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

(закрити обличчя руками)

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,
(присідання)
У травичці позбираєм.
Пострибаєм, як зайчата,
(стрибки)
Політаєм, як пташата,
(помахи руками, як крилами)
Потанцюємо ще трішки,
(танцювальні рухи)
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі? От чудово!
А тепер до праці знову.

Вихователь: Відпочили? Йдемо з вами далі.

(перехід по корекційній доріжці)

Вихователь: Погляньте, наступне завдання. Тут якась картинка, але на зрозуміло, що на ній зображено. Треба скласти розрізані частинки, щоб зрозуміти куди ми прийшли

Дидактична гра «Збери картинку»

Мета: розвивати розвиток уяви, мислення.

Вихователь: Та це ж Їжачок до якого ми з вами йшли. А ось і він сам. Уже зачекався нас. А зараз послухайте Їжачок вам про себе розповість:

«Я хочу розказати вам про те, як до зими готуюся. Всі думають, що я на зиму запасаюся їжею, а ось і ні. Восени я листячко збираю, приношу у свою нору, щоб взимку було тепло та м'якенько. Нірку будую під камінням, під корінням дерев. Їжа взимку мені не потрібна, бо я лягаю в сплячку аж до весни.

Їм я влітку та восени : жучків, черв'яків, гусениць. Добре наїдаюся, щоб вистачило на всю зиму. Є у мене вороги - це лисиці та вовки. І хоч ніжки у мене маленькі, та бігаю я швиденько. А як не можу утекти, то скручуюсь клубочком, ось так!» .

Вихователь: Ось що нам розповів Їжачок. Та перш ніж з ним попрощатись давайте з ним пограємо.

(беремо м’ячики Су Джок)

Пальчикова гра «Я маленький їжачок»

Я маленький їжачок, (катають м’ячик су джок між долонями)

в мене шубка з голочок,
очі чорні, як вуглинки; (кожним пальчиком по черзі торкаються
лиш торкнись моєї спинки - «голочок»)
у клубочок я згорнуся, (зажимаємо м’ячик в долоньці, та
голочками обгорнуся. перекладаємо в іншу руку )

Вихователь: Час нам вже прощатись з їжачком. Скажемо йому до побачення. І нам вже час прощатись.
Вихователь: Ось ми з вами і повернулись до дому.
ІІІ. Підсумок заняття
До кого ми з вами ходили в гості?



Немає коментарів:

Дописати коментар