Програмовий зміст : вчити уважно розглядати квіти, описувати їх зовнішній вигляд , познайомити з етапами розвитку квітки ;закріпити ознаки весни та знання дітей про природні умови довкілля, зокрема про весну як пору року ; розвивати виразність мови ; виразно вимовляючи всі звуки ;Сприяти розвитку психічних процесів(уваги, пам'яті, логічного мислення). Виховувати естетичні почуття , любов до природи.
Обладнання : Картинки зображення весняних квітів, фарби гуаш, пензлик, стаканьчик з водою, виделка, тарілочка для фарби.
Хід заняття
Організаційний момент.
Діти входять до зали з Вихователем .
Вітання: Доброго ранку, доброго дня!
Бажаєм присутнім , здоров'я й добра!
Вихователь: Сьогодні такий сонячний ранок, що я вирішила запросити вас зі мною у подорож до Чарівної квітки та побути маленькими кудлжниками. Намалювати квіти які мешкають на квітковій галявині чи всі готові до подорожі? Тоді рушаймо…
Рухлива гра « По доріжці , по слідочках»
По доріжці по слідочках,
Наші ніжки тупотять,
У весняний ліс спішать
Сяє сонечко з гори і радіє дітворі
На галявині сідайте,
Все навколо розглядайте.
Бесіда :« Яка Весна?»
Вихователь: - Діти погляньте на екран, яка пора зображена на малюнку: весна чи зима? ( Весна) Давайте згадаємо ознаки весни.
Яка зараз пора року? ( Весна)
Яка буває весна? (Зелена, тепла)
Яке небо навесні? (Блакитне)
Що є на небі? (Сонечко , хмари )
Що росте на землі?(Квіти , травичка)
Які бувають квіти? (Яскраві, маленькі, великі, різнокольорові)
Сюрпризний момент : (на екрані з'являється зображення весняної квітки)
Вихователь: Діти погляньте, що ви бачите зараз на екрані? Це ж квіточка до якої ми йдемо. Весняна квітка хоче нам дещо сказати( звучить звукозапис квіточки) , вона дуже рада вас бачити , а для того щоб долати шлях вам було веселіше давайте разом пограємо.
II. Основна частина.
Гра «Впізнай квітку» На проекторі з'являється зображення весняних квітів, діти їх називають.
Діти :
- Пролісок ;
- Тюльпан;
- Нарцис;
- Кульбаба
Вихователь: Молодці, всі квіти відгадали, а тепер давайте трохи помалюємо!
Фізкультхвилинка. Діти виконують танок.
Демонстрація на проекторі « Як росте Квітка» ( етапи розвитку квітки)- Вихователь: Дякую, сідаємо . А чи хочете ви дізнатись , як саме росте квітка? Тоді запрошую вас до перегляду історії про зростання квітки : увага на екран.
Вихователь: - Яскраві ,гарні квіти з'являються не відразу :спочатку майбутня квітка спить , набирається сили, зовсім як маленька дитина(вихователь показує насіння рослини).
Для подальшого росту й розвитку квітки необхідно подбати про неї : годувати, поливати , зігрівати. Хто може напувати квіти ? ( Дощик , людина , поливаючи водою.)
-А хто зігріває квітку ? ( Сонечко.)
Квітка як дитинка, про неї так само піклуються: годують , зігрівають.
- Насіння квітки саджають у землю й поливають. У теплій вологій землі маля-квітка починає рости ,рости…(Слайд 8) І з'являється паросток. Він продовжує рости , і над землею з'являється стебло(Слайд 9), на ньому виростає листя. (Слайд 10) І нарешті на ньому з'являється бутон, в якому ховається квітка. Же трохи і ми побачимо справжню красуню. Справді гарна квіточка? Хто пам'ятає як потрібно піклуватись про квіточку? – Дійсно квіточку треба напувати і зігрівати сонячним промінням. Народження квітки – це справжнє диво.
Діти погляньте хто завітав? Так це Чарівна квітка яку ми бачили на екрані, але дивіться на галявині у Чарівної квіточки зовсім немає друзів. Давайте ми з вами посадимо квіточки . Як ви вважаєте чи буде квіточці зростати веселіше разом з друзями ? (Так!) Отже ми довідалися про життя квітів, а зараз давайте побудемо маленькими садівниками і посадимо квіти у ваші гарнесенькі горщики які ви виготовляли разом із своїми матусями.
Практична діяльність
III. Заключна частина
Демонстрація виконаної роботи. Підведення підсумків
-Дивіться які вправні садівники ми . Після того як посадили квіточки, що далі треба з ними робити? Чому?
Діти куди ми сьогодні з вами подорожували?
Що ми з вами ще робили? Що найбільше вам сподобалось?
Прощання з гостями, вихід.
Немає коментарів:
Дописати коментар