Образотворча майстерння "Весняні квіти"


    Програмовий зміст : вчити уважно розглядати квіти, описувати їх зовнішній вигляд , познайомити з етапами розвитку квітки ;закріпити ознаки весни та знання дітей про природні умови довкілля, зокрема про весну як пору року ; розвивати виразність мови ; виразно вимовляючи всі звуки ;Сприяти розвитку психічних процесів(уваги, пам'яті, логічного мислення). Виховувати естетичні почуття , любов до природи.
   Обладнання : Картинки зображення весняних квітів, фарби гуаш, пензлик, стаканьчик з водою, виделка, тарілочка для фарби.
                         Хід заняття
Організаційний момент.
Діти входять до зали з Вихователем .
Вітання: Доброго ранку, доброго дня!
Бажаєм присутнім , здоров'я й добра!

Вихователь: Сьогодні такий сонячний ранок, що я вирішила запросити вас зі мною у подорож до Чарівної квітки та побути маленькими кудлжниками. Намалювати квіти які мешкають на квітковій галявині чи всі готові до подорожі? Тоді рушаймо…

Рухлива гра « По доріжці , по слідочках» 
По доріжці по слідочках,
Наші ніжки тупотять,
У весняний ліс спішать
Сяє сонечко з гори і радіє дітворі
На галявині сідайте,
Все навколо розглядайте. 
Бесіда :« Яка Весна?»
Вихователь: - Діти погляньте на екран, яка пора зображена на малюнку: весна чи зима? ( Весна) Давайте згадаємо ознаки весни.

Яка зараз пора року? ( Весна)

Яка буває весна? (Зелена, тепла)

Яке небо навесні? (Блакитне)

Що є на небі? (Сонечко , хмари )

Що росте на землі?(Квіти , травичка)

Які бувають квіти? (Яскраві, маленькі, великі, різнокольорові)

Сюрпризний момент : (на екрані з'являється зображення весняної квітки) 

Вихователь: Діти погляньте, що ви бачите зараз на екрані? Це ж квіточка до якої ми йдемо. Весняна квітка хоче нам дещо сказати( звучить звукозапис квіточки) , вона дуже рада вас бачити , а для того щоб долати шлях вам було веселіше давайте разом пограємо.

II. Основна частина.

Гра «Впізнай квітку» На проекторі з'являється зображення весняних квітів, діти їх називають.

Діти :
- Пролісок ;
- Тюльпан; 
- Нарцис;
- Кульбаба

Вихователь: Молодці, всі квіти відгадали, а тепер давайте трохи помалюємо!

Фізкультхвилинка. Діти виконують танок.

Демонстрація на проекторі « Як росте Квітка» ( етапи розвитку квітки)- Вихователь: Дякую, сідаємо . А чи хочете ви дізнатись , як саме росте квітка? Тоді запрошую вас до перегляду історії про зростання квітки : увага на екран.

Вихователь: - Яскраві ,гарні квіти з'являються не відразу :спочатку майбутня квітка спить , набирається сили, зовсім як маленька дитина(вихователь показує насіння рослини). 

Для подальшого росту й розвитку квітки необхідно подбати про неї : годувати, поливати , зігрівати. Хто може напувати квіти ? ( Дощик , людина , поливаючи водою.)

-А хто зігріває квітку ? ( Сонечко.)

Квітка як дитинка, про неї так само піклуються: годують , зігрівають.

- Насіння квітки саджають у землю й поливають. У теплій вологій землі маля-квітка починає рости ,рости…(Слайд 8) І з'являється паросток. Він продовжує рости , і над землею з'являється стебло(Слайд 9), на ньому виростає листя. (Слайд 10) І нарешті на ньому з'являється бутон, в якому ховається квітка. Же трохи і ми побачимо справжню красуню.  Справді гарна квіточка? Хто пам'ятає як потрібно піклуватись про квіточку? – Дійсно квіточку треба напувати і зігрівати сонячним промінням. Народження квітки – це справжнє диво.

Діти погляньте хто завітав? Так це Чарівна квітка яку ми бачили на екрані, але дивіться на галявині у Чарівної квіточки зовсім немає друзів. Давайте ми з вами посадимо квіточки . Як ви вважаєте чи буде квіточці зростати веселіше разом з друзями ? (Так!) Отже ми довідалися про життя квітів, а зараз давайте побудемо маленькими садівниками і посадимо квіти у ваші гарнесенькі горщики які ви виготовляли разом із своїми матусями.

Практична діяльність

III. Заключна частина

Демонстрація виконаної роботи. Підведення підсумків

-Дивіться які вправні садівники ми . Після того як посадили квіточки, що далі треба з ними робити? Чому?

Діти куди ми сьогодні з вами подорожували?

Що ми з вами ще робили? Що найбільше вам сподобалось?

Прощання з гостями, вихід.


Немає коментарів:

Дописати коментар