Тема: «На подвір’ї у бабусі Дарини»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про свійських тварин; навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, відповідати на запитання вихователя; удосконалювати навички розповідного, описового мовлення; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.

Матеріал: ілюстрації свійських тварин; лялька Даринка, матеріали до дидактичної гри «Сонячні промінчики»

Хід заняття:

1.Організація дітей до заняття.

- Дітки, погляньте у віконечко, щось не видно сонечка. Давайте покличемо його, щоб привітатися (діти разом з вихователем виконують закличку).

Вийди, вийди сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко, 

На наше подвір’ячко, 

На чудові квіточки, 

На маленькі діточки,

Там вони граються, 

Тебе дожидаються. 

- Ой, дивіться, сонечко виглянуло! Але, щось воно не веселе, не посміхається. Та це тому, що в нього немає промінчиків. Давайте викладемо промінчики сонечку.

2.Дидактична гра: «Сонячні промінчики»

(вихователь пропонує дітям викласти із різних предметів промінчики для сонечка). Діти виконують завдання. В ході завдання вихователь ставить дітям запитання: На що схоже сонечко?Відповіді дітей – круг. Які промінчики? Відповіді дітей – довгі, короткі.

3.Пізнавальна діяльність.

- Молодці, малята, яке гарне у нас сонечко посміхається. Нам стало тепло, радісно і затишно.  Діти, у нас сьогодні такий чудовий день. Давайте ми разом з сонечком підемо до бабусі Дарини у гості.

- Лялька Дарина. Доброго дня мої хороші (діти вітаються з бабусею). Заходьте до мене в гості, я багато вам чого покажу. У мене велике господарство (діти оглядають ілюстрації подвір’я).

- Хто живе у бабусі на подвір’ї? (діти називають: корова, коза, кінь, поросята, собака, кіт, курка з курчатами, качка з каченятами).

-Хто доглядає за тваринами? (відповіді дітей).

 Малята, як називається тваринка, яка дає молоко? (відповіді дітей). А якщо вона голодна що вона каже? (діти звуконаслідують корівку)

-А хто любить пити молочко? (відповіді дітей). Яка тваринка теж любить молоко? (відповідь дітей - котик).

- Так, молодці! А ось і наш котик п’є молочко. Давайте ми йому розкажемо потішку:

Киця мура, де ти була? 

Ми шукали, ти не чула, 

Ти сиділа під столом,

 Їла кашу з молочком.

-  Молодці малята. Котику дуже сподобалася потішка, він аж замуркотів від задоволення. Як муркочить котик? (діти звуконаслідують кота). Котик дуже хоче з нами погратися. Подивіться, діти, як багато горобчиків злетілося до бабусі на подвір’я поїсти щось смачненьке. Зараз наш котик всіх горобчиків порозганяє.

- Подивіться, діти, ось качка з каченятами іде. Давайте заспіваємо їй пісеньку (діти виконують українську народну пісеньку).

Качка, качка йде, 

Каченят веде,

На попасочку, 

На порясочку,

На холодну водицю, 

На зелену травицю.

Молодці!

-Дітки погляньте, а ось  яблучка. А яка тваринка любить їсти яблучка? (відповідь дітей - коза).

-  Правильно, дітки яблучками почастуємо козу. Вона їх дуже полюбляє!

4.Підсумок заняття.

Лялька Бабуся. Дітки, то сподобалося вам у мене на подвір’ї? Кого ви там бачили? (відповіді дітей).

-  Бачу вам сподобалося у бабусі. Давайте ми подякуємо їй за гостинність.







Немає коментарів:

Дописати коментар