Програмовий зміст: закріпити знання дітей про свійських тварин; навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, відповідати на запитання вихователя; удосконалювати навички розповідного, описового мовлення; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.
Матеріал: ілюстрації свійських тварин; лялька Даринка, матеріали до дидактичної гри «Сонячні промінчики»
Хід заняття:
1.Організація дітей до заняття.
- Дітки, погляньте у віконечко, щось не видно сонечка. Давайте покличемо його, щоб привітатися (діти разом з вихователем виконують закличку).
Вийди, вийди сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На чудові квіточки,
На маленькі діточки,
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
- Ой, дивіться, сонечко виглянуло! Але, щось воно не веселе, не посміхається. Та це тому, що в нього немає промінчиків. Давайте викладемо промінчики сонечку.
2.Дидактична гра: «Сонячні промінчики»
(вихователь пропонує дітям викласти із різних предметів промінчики для сонечка). Діти виконують завдання. В ході завдання вихователь ставить дітям запитання: На що схоже сонечко?Відповіді дітей – круг. Які промінчики? Відповіді дітей – довгі, короткі.
3.Пізнавальна діяльність.
- Молодці, малята, яке гарне у нас сонечко посміхається. Нам стало тепло, радісно і затишно. Діти, у нас сьогодні такий чудовий день. Давайте ми разом з сонечком підемо до бабусі Дарини у гості.
- Лялька Дарина. Доброго дня мої хороші (діти вітаються з бабусею). Заходьте до мене в гості, я багато вам чого покажу. У мене велике господарство (діти оглядають ілюстрації подвір’я).
- Хто живе у бабусі на подвір’ї? (діти називають: корова, коза, кінь, поросята, собака, кіт, курка з курчатами, качка з каченятами).
-Хто доглядає за тваринами? (відповіді дітей).
Малята, як називається тваринка, яка дає молоко? (відповіді дітей). А якщо вона голодна що вона каже? (діти звуконаслідують корівку)
-А хто любить пити молочко? (відповіді дітей). Яка тваринка теж любить молоко? (відповідь дітей - котик).
- Так, молодці! А ось і наш котик п’є молочко. Давайте ми йому розкажемо потішку:
Киця мура, де ти була?
Ми шукали, ти не чула,
Ти сиділа під столом,
Їла кашу з молочком.
- Молодці малята. Котику дуже сподобалася потішка, він аж замуркотів від задоволення. Як муркочить котик? (діти звуконаслідують кота). Котик дуже хоче з нами погратися. Подивіться, діти, як багато горобчиків злетілося до бабусі на подвір’я поїсти щось смачненьке. Зараз наш котик всіх горобчиків порозганяє.
- Подивіться, діти, ось качка з каченятами іде. Давайте заспіваємо їй пісеньку (діти виконують українську народну пісеньку).
Качка, качка йде,
Каченят веде,
На попасочку,
На порясочку,
На холодну водицю,
На зелену травицю.
Молодці!
-Дітки погляньте, а ось яблучка. А яка тваринка любить їсти яблучка? (відповідь дітей - коза).
- Правильно, дітки яблучками почастуємо козу. Вона їх дуже полюбляє!
4.Підсумок заняття.
Лялька Бабуся. Дітки, то сподобалося вам у мене на подвір’ї? Кого ви там бачили? (відповіді дітей).
- Бачу вам сподобалося у бабусі. Давайте ми подякуємо їй за гостинність.
Немає коментарів:
Дописати коментар