Комплекс загальнорозвиваючих вправ "Кубики"
Комплекс загальнорозвиваючих вправ:
"Кубики"
1. "Покажи кубики". В. п: - ноги нарізно, кубики за спиною; - кубики вперед, сказати "Ось"; - сховати за спину. Голову не опускати. (5 раз)2. "Покажемо один одному". В. п: - ноги нарізно, кубики біля пояса; - поворот в сторону, показати кубики, сказати "Ось"; - повернутись у в. п. (3 рази)3. "Немає кубиків". В. п: - сидячи, кубики в сторону; - кубики до живота, зігнутими ногами прикрити кубики, сказати "Немає";4. "М'ячики" В. п: - ноги нарізно, кубики опущені; - 2-3 пружинки; 6-8 присідань, ходьба ( 3 рази)
Бесіда "Якщо ти залишився вдома сам"
Розширити знання малят про правила безпеки, коли дитина залишилася вдома сама.
Розвивати вміння і навички правильної поведінки. Виховувати увагу, обережність.
Матеріал: відео-запис.
Комплекс ранкової гімнастики "Музичні іграшки"
Комплекс вправ ранкової гімнастики:
"Музичні іграшки"
1. "Брязкальця"
В. п.: - ноги на ширині ступні, руки опущені за спиною;
- руки стиснуті в кулаки, підняти через сторони вгору;
- потрясти "брязкальцями";
- опустити за спину (4-6 раз)
2. "Барабан"
В. п.: - стійка ноги нарізно, руки опущені за спиною;
- нахилитися, постукати вказівними пальцями по колінах,
сказати "бум - бум";
- випрямитись у вихідне положення (4-6 раз)
3. "Дудочка"
В. п.: - ноги на ширині ступні, руки на поясі;
- підвестися навшпиньки, підняти руки до рота, сказати
"ду-ду-ду";
- стати на всю ступню, руки на поясі (4-6раз)
4. Перешикування з кола. Ходіння одне за одним. Біг.
Розвиток мовлення. Тема: "Печу, печу хлібчик".
Програмовий зміст: Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, правильно вимовляти звуки; відповідати на запитання. Закріпити жовтий колір, геометричну фігуру - круг, поняття "один - багато". Розвивати у дітей мислення, пам'ять,
сенсорні здібності. Нагадати малятам про диких, свійських тварин, птахів.
Обладнання: конструктор, картинки з ілюстраціями .
Структура заняття.
1. Організаційний момент.
2. Вступна бесіда про пору року " Осінь"
3. Показ картинок з ілюстраціями, обговорення.
4. Дидактична гра "Хто де живе?"
5. Читання потішки "Печу, печу, хлібчик".
6. Вивчення потішки з малятами.
7. Дидактична гра "Піч для хлібчика"
8. Повторення потішки.
9.Підсумок.
Розвиток мовлення: Читання вірша М.Познанської "Моя ляля"
Програмовий зміст: Учити дітей уважно слухати вірш, відповідати на запитання вихователя допомагати дітям зрозуміти зміст прочитаного вірша.
Художньо - продуктивне образотворення (малювання) Тема: "Смачненьке тістечко"
Програмовий зміст: Формувати вміння створювати зображення на папері елементарними способами (використовуючи лінії, крапки); удосконалювати вміння проводити вертикальні лінії згори вниз,
Художньо - продуктивне образотворення. Тема:"М'ячик для котика "
Програмовий зміст: Вчити дітей скочувати велику кульку з пластиліну, і дрібні шматочки відщипувати від іншого кусочка пластиліну та формувати з них маленькі кульки методом скочування пальчиками,
Дидактична гра:"Що знило"
Програмовий зміст: учити дітей обирати з ряду предметів ( зайвий),
пояснювати свій вибір; розвивати логічне мислення, уважність.
Обладнання: відео - запис.
Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема:"Чарівні хмаринки"
Програмовий зміст: Розширювати знання у дітей про об'єкт неживої
природи - сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє,
йому раді і люди, птахи і рослини. Розвивати увагу, інтерес до заняття,
пізнавальну активність дітей.
Конструктивно - будівельна діяльність. Тема:"Чарівне сонечко""
Програмовий зміст: Збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту; заохочувати малят конструювати предмети з різних матеріалів;
Формувати в них уміння робити прості предмети - замінники для втілення сюжетно - рольового задуму; виховувати працелюбність.
Обладнання: лоточок для прищіпок, прищіпки, малюнок сонечко.
Структура заняття.
1.Організаційний момент.
2.Загадування загадок про кольори.
3.Пальчиковагімнастика.
4.Прикрашаємо сонечко прищіпками.
5.Підсумок.
Тема : "Будьмо знайомі "
Програмовий зміст: Учити виявляти інтерес до спільної співпраці малят, формувати елементарне усвідомлення власного "Я",розвивати елементарні навички спілкування, виховувати позитивне ставлення до оточуючих.
Обладнання: гість ведмедик Теді.
Підписатися на:
Дописи (Atom)