Бесіда: "День людей похилого віку"

Комплекс загальнорозвиваючих вправ "Кубики"

 


Комплекс загальнорозвиваючих вправ:
"Кубики"

1.  "Покажи кубики".
              В. п: - ноги нарізно, кубики за спиною;
                       - кубики вперед, сказати "Ось";
                       - сховати за спину. Голову не опускати. (5 раз)
2. "Покажемо один одному".
              В. п: - ноги нарізно, кубики біля пояса; 
                       - поворот в сторону, показати кубики, сказати "Ось";
                       - повернутись у в. п. (3 рази)
3. "Немає кубиків".
              В. п: - сидячи, кубики в сторону;
                       - кубики до живота, зігнутими ногами прикрити кубики,
                         сказати "Немає";
4. "М'ячики"
              В. п: - ноги нарізно, кубики опущені;
                       - 2-3 пружинки; 6-8 присідань, ходьба ( 3 рази)

Дитина у світі природи. Тема:"Осінні квіти на клумбі"

Бесіда "Якщо ти залишився вдома сам"

   Розширити знання малят про правила безпеки, коли дитина залишилася вдома сама. 
Розвивати вміння і навички правильної поведінки. Виховувати увагу, обережність.
   Матеріал: відео-запис.

 

Фізкультхвилинка:"Таня не боїться дощу"


 

Комплекс ранкової гімнастики "Музичні іграшки"

Комплекс вправ ранкової гімнастики:
"Музичні іграшки"

1. "Брязкальця"

            В. п.: - ноги на ширині ступні, руки опущені за спиною;

                       - руки стиснуті в кулаки, підняти через сторони вгору;

                       - потрясти "брязкальцями";

                       - опустити за спину (4-6 раз)

2. "Барабан"

            В. п.: - стійка ноги нарізно, руки опущені за спиною;

                       - нахилитися, постукати вказівними пальцями по колінах, 

                         сказати "бум - бум";

                       - випрямитись у вихідне положення (4-6 раз)

3. "Дудочка"

            В. п.: - ноги на ширині ступні, руки на поясі;

                       - підвестися навшпиньки, підняти руки до рота, сказати 

                         "ду-ду-ду";

                       - стати на всю ступню, руки на поясі (4-6раз)

4. Перешикування з кола. Ходіння одне за одним. Біг. 


                          


 
 

Конструктивно - будівельна діяльність. Тема:"Пірамідка для медведика"

Розвиток мовлення. Тема: "Печу, печу хлібчик".



      Програмовий зміст: Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова   потішок, правильно вимовляти звуки; відповідати на запитання. Закріпити жовтий колір,   геометричну фігуру - круг, поняття "один - багато". Розвивати у дітей мислення, пам'ять,
сенсорні здібності. Нагадати малятам про диких, свійських тварин, птахів. 
      Обладнання: конструктор, картинки з ілюстраціями .
                                                 Структура заняття.
1. Організаційний момент.
2. Вступна бесіда про пору року " Осінь"
3. Показ картинок з ілюстраціями, обговорення.
4. Дидактична гра "Хто де живе?"
5. Читання потішки "Печу, печу, хлібчик".
6. Вивчення потішки з малятами.
7. Дидактична гра "Піч для хлібчика"
8. Повторення потішки.
9.Підсумок.


,

Мультик: "Пасажир у громадському транспорті "


 

Образотворча майстерння. Тема: "Пензлик уміє малювати"


Програмовий зміст: Познайомити з жовтою фарбою, учити правильно користуватись пензликом; формувати вміння акуратно набирати фарбу на кінчик пензлика, охайно зафарбовувати;   

Фізкультхвилинка "Веселий автобус"

Тема:" З незнайомими людьми обережним будь завжди"


 

Театральна мозаїка . Тема:" Лисиця та журавель"


https://youtu.be/k4kSKPCEhn8

 

Мультик "Малечі про небезпечні речі"


 

Тема: «Зустрічаємо гостей у ведмедика»

 

Тема: "Вдома і в садочку за розпорядком я живу".

Художньо - продуктивне образотворення (малювання) Тема: "Смачненьке тістечко"







Програмовий зміст: Формувати вміння створювати зображення на папері елементарними способами (використовуючи лінії, крапки); удосконалювати вміння проводити вертикальні лінії згори вниз, 

Спостереження за сонечком


 

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема:"Чарівні хмаринки"


       Програмовий зміст: Розширювати знання у дітей про об'єкт неживої 

природи - сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє,   

        йому раді і люди, птахи і рослини. Розвивати увагу, інтерес до заняття,

        пізнавальну активність дітей.






 

Тема: "Як виховати добрі звички"


 

Конструктивно - будівельна діяльність. Тема:"Чарівне сонечко""

Програмовий зміст: Збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту; заохочувати малят конструювати предмети з різних матеріалів;
Формувати в них уміння робити прості предмети - замінники для втілення сюжетно - рольового задуму; виховувати працелюбність.
Обладнання: лоточок для прищіпок, прищіпки, малюнок сонечко.                         
                Структура заняття. 
1.Організаційний момент.                             
2.Загадування загадок про кольори.          
3.Пальчиковагімнастика.                              
4.Прикрашаємо сонечко прищіпками.      
5.Підсумок.                                                      

 


Тема:"Що робити, якщо дитина ниє ?"


 

Тема : "Будьмо знайомі "


 
 Програмовий зміст: Учити виявляти інтерес до спільної співпраці малят, формувати елементарне усвідомлення власного "Я",розвивати елементарні навички   спілкування, виховувати позитивне ставлення до оточуючих. 
 Обладнання: гість ведмедик Теді.