Тема: «Зустрічаємо гостей у ведмедика»

 

Програмовий зміст: ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи поняттям «великий» - «малий», «більший» – «менший» – «найменший»; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; виховувати інтерес до заняття з математики, самостійність, позитивне емоційне ставлення до тварин.


Матеріал: ілюстрації картинок, великих і маленьких зображених предметів, білочка і грибочок, зайчика і колобка,  д/гра «Частування для ведмедиків».


Хід заняття.


1. Вступна частина.


– Діти, сьогодні ми вирушимо з вами в мандрівку до лісу. Давайте дізнаємося, до кого ми підемо у гості.


І. Відгадування загадки


Влітку медом ласував,


Досхочу малини мав.


А як впав глибокий сніг,


Позіхнув і спати ліг.


Бачив чи не бачив сни,


А проспав аж до весни. (Ведмідь)


– Так, це ведмедик, і ми сьогодні підемо до нього у гості.


2. Основна частина


 ІІ. Дидактична гра «Допоможемо зайчику»


– Щоб дійти до ведмедика , нам потрібно допомогти його лісовим друзям. Кому ж ми будемо допомагати першому?


Сіренький кожушок,


Пара довгих вушок,


Скорий побігайчик,


А зветься … (Зайчик)


 – Правильно, першому будемо допомагати зайчику – побігайчику.


– А хто знає, як звати дитинча зайчика? (Зайченя)


– А які вони за розміром, давайте порівняємо. (Зайчик – великий, зайчення – маленьке).


– Погляньте, зайчик і зайченятко бігли додому і розсипали свої морквинки.


 – Які тут за розміром морквинки? (Великі і маленькі)


– Допоможемо нашим друзям позбирати їх. Які морквинки для зайчика? (Великі). А для зайченятка? (Маленькі)


– Молодці. А тепер давайте допоможемо цим тваринкам дістатися додому.


– Хто живе під великою ялинкою? (зайчик), а під маленькою? (зайченятко).


– Дітки, зайчик із своїм маленьким зайченятком дякують вам, а зараз давайте здогадаємось кому ще потрібно допомогти.


ІІІ. Дидактична гра «Ласощі їжачка»


Дивина! Живий клубок


Покотивсь у наш садок.


Має сотню голочок,


Хто це, друзі? (Їжачок)


– Так, це їжачок! 


– А що полюбляють їжачки? (яблучка, грибочки)


– Давайте нагодуємо їжака та його маленького синочка.


– Які за розміром яблучка будемо давати маленькому їжачку? (маленькі). А великому? (великі). Тепер пригостимо їх грибочками. (Для великого – великий, для маленького – маленький).                                                               


– Ви молодці, їжачки дякують вам за гостинці, і тепер хочуть з вами пограти.


 ІV.Фізкультхвилинка


Лапки в боки, вгору вушка —


Скачуть білочки-подружки.


Один, два, три, чотири, п’ять,


По гілках вони летять.


Один, два, три, чотири, п’ять,


Люблять білочки стрибать.


V. Бесіда «Частування для ведмедиків»


– Погляньте, тут ведмедик зі своєю родиною.


– Який за розміром тато ведмідь?(Великий). – А мама ведмедиця? (менша).


– А їхнє дитинча ведмежа? (найменший).


– Що полюбляють їсти ведмедики?


– Давайте кожного з них пригостимо медом. (татові ведмедику – найбільшу бочку з медом, мамі – меншу, ведмежатку – найменшу. )


– Тепер нагодуємо наших друзів смачною кашею (аналогічно).


– Молодці, нагодували родину ведмедика.

  3. Заключна частина.

– Діти, ви гарно справилися з усіма завданнями

– Давайте пригадаємо, де ми мандрували?

- Кого зустріли?

– Як ми їм допомагали?

– Які завдання виконували?

- Вам сподобалася подорож?

– Скажемо нашим друзям «До побачення».


Немає коментарів:

Дописати коментар