Ознайомлення із соціумом + Літературне образотворення. Тема: "Де живе моя бабуся".
Програмовий зміст: Навчити дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, звуконаслідувати
тваринок; закріпити назви кольорів (червоний, зелений). Створити позитивний, емоційний настрій у групі. Розвивати пам'ять, увагу, мислення.
Музична розвага "Лялька Катя прийшла у гості"
Програмовий зміст: Ознайомити та закріплювати знання дітей про тваринний світ (тварин, яких можна побачити у зоопарку); розвивати увагу, пам'ять. Виховувати любов до тварин.
Привітання "З ДНЕМ БАБУСІВ ТА ДІДУСІВ"
Немає слів, щоб вдячність передати
За вашу доброту та за любов,
За світ казок, що ви нам дарували
І за тепло, що дарите нам знов.
Бажаєм вам за сто в здоров'ї жити,Добра і щастя в вашому житті.
Руханка. "Красуння осінь"
Програмовий зміст: Вдосконалювати фізичну підготовку дітей; виховувати бажання підтримувати бадьорий стан організму ( інтернет ресурси)
СХД. Тема: " День народження ляльки Оксани".
Програмовий зміст: продовжувати формувати уміння дітей діяти предметами і іграшками у спільній ігровій діяльності з вихователем; об'єднувати в грі з лялькою ігрові дії нескладним сюжетом; продовжувати вчити дітей використовувати у грі реалістичні іграшки, розвивати орієнтування в просторі.
Дитина в світі природи. Тема:"День пустотливого вітерця".
Програмовий зміст: Дати дітям знання про лісові дерева (березу, ялинку, дуб, липу) в осінню пору року, як виглядають листочки та з якого вони дерева. Збагачувати словник дітей, розвивати увагу, мислення, уяву; любов до природи.
Конструювання. Тема: "Меблі для іграшок"
Програмовий зміст: Заохочувати дітей до спільної діяльності ознайомити з новим видом будівельного матеріалу - брусок, учити дітей ставити бруски вертикально; розвивати інтерес до сюжетної гри, виховувати наполегливість.
Розвиток мовлення. Читання казки Тема: "Три ведмедя"
Програмовий зміст: Вчити дітей розуміти зміст казки та відповідати на запитання за її змістом; вправляти у вимові слів з різною силою голосу (тихо-голосно), у чіткій вимові голосних та приголосних (б), (т), вживати іменники з прийменниками (з, під, біля, на); розвивати діалогічне мовлення на основі програвання епізодів із сюжету казки; виховувати доброзичливість та любов до народної творчості.
Художньо - продуктивне образотворення. Тема: "Пірамідки"
Програмовий зміст: Вправляти у скачуванні джгутиків; учити надавати джгутикам потрібної форми, з'єднувати кінці джгутиків притисканням, формувати розуміння того, що розмір виробу залежить від величини взятого шматка пластиліну;
Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема: "Сонечко заглядає у віконечко".
Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про об'єкти неживої природи-сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді і люди, птахи і рослини.
СХД. Тема: "Пригоди пустотливого вітерця"
Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про явище природи- вітер учити помічати і називати його, пояснити ознаки осені, повторювати назви кольорів, розвивати спостережливість, здатність розуміти мовлення дорослого, виховувати позитивне ставлення до природніх явищ, розвивати інтерес в дітей передавати свої враження від побаченого та почутого на відео, у природі осінньої днини.
Обладнання: відео - запис.
Розвиток мовлення. Тема: "Дощ осінній дрібно сіє".
Програмовий зміст: Вчити дітей називати предмети, зображені на картині, правильно відповідати на запитання; активізувати словник дітей новими словами:
Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема: "Намистинки для Марійки"
Програмовий зміст: Учити дітей формувати предмети за величиною (великий - малий); розвивати увагу, мислення; виховувати бажання виконувати завдання, самостійність у роботі.
Дитина в соціумі + Літературна скринька Тема: "Загубилось кошеня"
Програмовий зміст: Надати дітям можливість засвоїти власне ім'я, та імена
своїх тата та мами, братиків та сестричок, вчити дітей називати частини тіла та обличчя;
розвивати вміння дітей визначати свою унікальність та індивідуальність, позитивне ставлення
до свого імені; слухову та зорову увагу малят, вчити запам'ятовувати свою адресу.
Обладнання: вірш "Моя адреса".
Підписатися на:
Дописи (Atom)