Комплекс загальнорозвиваючих вправ "Прогулянка в ліс"


Прогулянка в ліс.

1."Діти в лісі шишки збирають"

В.п.: -ноги на ширині ступні, руки опущені вниз;

         - підняти руки через сторони вгору, подивитися на них 

         "зірвати шишку" (вдих);

          - опустити руки вниз - "покласти шишку в кошик"(видих);

             (3-4 рази)

Осінні досліди з листочком.


 

Ознайомлення із соціумом + Літературне образотворення. Тема: "Де живе моя бабуся".


   Програмовий зміст: Навчити дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, звуконаслідувати
тваринок; закріпити назви кольорів (червоний, зелений). Створити позитивний, емоційний настрій у групі. Розвивати пам'ять, увагу, мислення.

Музична розвага "Лялька Катя прийшла у гості"


     Програмовий зміст: Ознайомити та закріплювати знання дітей про тваринний світ (тварин, яких можна побачити у зоопарку); розвивати увагу, пам'ять. Виховувати любов до тварин.

Руханка. "Красуння осінь"



   Програмовий зміст: Вдосконалювати фізичну підготовку дітей; виховувати бажання підтримувати бадьорий стан організму ( інтернет ресурси)


 

Фізкультхвилинка "Осінь завітала"


 

СХД. Тема: " День народження ляльки Оксани".



     Програмовий зміст: продовжувати формувати уміння дітей діяти предметами і іграшками у спільній ігровій діяльності з вихователем; об'єднувати в грі з лялькою ігрові дії нескладним сюжетом; продовжувати вчити дітей використовувати у грі реалістичні іграшки, розвивати орієнтування в просторі.

Батьківські збори.

Дитина в світі природи. Тема:"День пустотливого вітерця".



     Програмовий зміст: Дати дітям знання про лісові дерева (березу, ялинку, дуб, липу) в осінню пору року, як виглядають листочки та з якого вони дерева. Збагачувати словник дітей, розвивати увагу, мислення, уяву; любов до природи.



 

Тема: "Дихальна гімнастика"

Казка "Як осінь фарби загубила".




 

Фізкультхвилинка. "КИЦЯ - КИЦЮНЯ


 

Конструювання. Тема: "Меблі для іграшок"


     Програмовий зміст: Заохочувати дітей до спільної діяльності ознайомити з новим видом будівельного матеріалу - брусок, учити дітей ставити бруски вертикально; розвивати інтерес до сюжетної гри, виховувати наполегливість.

Розвиток мовлення. Читання казки Тема: "Три ведмедя"

     Програмовий зміст: Вчити дітей розуміти зміст казки та відповідати на запитання за її змістом; вправляти у вимові слів з різною силою голосу (тихо-голосно), у чіткій вимові голосних та приголосних (б), (т), вживати іменники з прийменниками (з, під, біля, на); розвивати діалогічне мовлення на основі програвання епізодів із сюжету казки; виховувати доброзичливість та любов до народної творчості.





 

Фізкультхвилинка. Тема: "Осінні дарунки"


 

Художньо - продуктивне образотворення. Тема: "Овочевий натюрморт"


        Програмовий зміст: Закріплювати вміння розфарбовувати зображення;

розвивати формоутворювальні рухи рук, дрібну мускулатуру пальців рук;

виховувати акуратність.

Обладнання: пензлик, фарби червоного та зеленого кольорів, баночка для води, вологі серветки, аркуш паперу А4.


Художньо - продуктивне образотворення. Тема: "Пірамідки"


    Програмовий зміст: Вправляти у скачуванні джгутиків; учити надавати джгутикам потрібної форми, з'єднувати кінці джгутиків притисканням, формувати розуміння того, що розмір виробу залежить від величини взятого шматка пластиліну;

Фізкультхвилинка. "Щедра осінь"


 

Дидактична гра "Зваримо компот"

Руханка "Веселі каченята"


 

Спостереження за осіннім небом

Театральна мозаїка. Тема: "Вийди, вийди сонечко"


 

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема: "Сонечко заглядає у віконечко".


     Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про об'єкти неживої природи-сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді і люди, птахи і рослини.

Тема: "Чому виникають пожежі?"

СХД. Тема: "Пригоди пустотливого вітерця"



        Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про явище природи- вітер учити помічати і називати його, пояснити ознаки осені, повторювати назви кольорів, розвивати спостережливість, здатність розуміти мовлення дорослого, виховувати позитивне ставлення до природніх явищ, розвивати інтерес в дітей передавати свої враження від побаченого та почутого на відео, у природі осінньої днини.

         Обладнання: відео - запис. 


 

Дитина в природному довкіллі. Тема: "Осінь прийшла - холод принесла"


      Програмовий зміст: Вчити правильно називати об'єкти живої та неживої природи; розвивати вміння відповідати за змістом картини;

Розвиток мовлення. Тема: "Дощ осінній дрібно сіє".

    Програмовий зміст: Вчити дітей називати предмети, зображені на картині, правильно відповідати на запитання; активізувати словник дітей новими словами:

Тема: "Кращі дитячі ігри для приміщень"

Конструювання. Тема: "Пірамідки"


       Програмовий зміст: Учити дітей збирати пірамідку з чотирьох - п'яти кілець різного кольору , які послідовно зменшуються в розмірі; розвивати дрібну моторику рук, увагу під час добирання предметів у порядку їх зменшення; виховувати посидючість.

        Обладнання: пірамідка різнокольорова.







Художньо - продуктивне образотворення. Тема:"Кошик з фруктими "

     Програмовий зміст: Продовжувати знайомити дітей з властивостями пластиліну, коли його нагріваєм в руках він стає м'який, від нього можна відщипувати шматочки; вчити дітей скочувати пластилін коловими рухами рук у долонях, формувати кульки схожі на виноградинку

Бесіда. Тема: "Вогонь друг - вогонь ворог"


 

Фізкультхвилинка "Кращі друзі"


 

Тема: "10 хитрощів при спілкуванні з дітьми"

Казка "Осінь в гості завітала"


 

Театральна мозаїка. Тема: Музично театралізована казка "Ріпка"


 

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Тема: "Намистинки для Марійки"

    Програмовий зміст: Учити дітей формувати предмети за величиною (великий - малий); розвивати увагу, мислення; виховувати бажання виконувати завдання, самостійність у роботі.

Бесіда. Тема:" Пожежна безпека"


 

Дитина в соціумі + Літературна скринька Тема: "Загубилось кошеня"

         Програмовий зміст: Надати дітям можливість засвоїти власне ім'я, та імена
своїх тата та мами, братиків та сестричок, вчити дітей називати частини тіла та обличчя;
розвивати вміння дітей визначати свою унікальність та індивідуальність, позитивне ставлення 
до свого імені; слухову та зорову увагу малят, вчити запам'ятовувати свою адресу.
        Обладнання: вірш "Моя адреса". 
 

Мультик: "Осіння казочка"