Ознайомлення із соціумом + Літературна скринька. Тема: "Мої дідусь та бабуся"


        Програмовий зміст: Учити дітей розпізнавати голоси тварин; формувати знання про імена дідуся і бабусі; формувати навички вимови окремих звуконаслідувань з різною тональністю; виробляти уміння розуміти і позначати словами поняття вгорі, внизу, великий, маленький; відповідати на запитання який?; розвивати уяву, мовлення, уважність; виховувати любов до рідних.
        Обладнання: картинки з ілюстраціями, запис голосів домашніх тварин, картинки дідуся та бабусі.
                                                      Структура заняття.
1. Організаційний момент.
    Чути гудок поїзда.

 -Діти , ви чуєте, що це кричить?

 -Це великий чи маленький поїзд?  

 -Як кричить великий поїзд? (У-у-у-у-голосно)                                                   

 -А як маленький? (У-у-у-у-тихенько)                                                       

2.Рухлива гра "Поїзд"                                                                                                    Програмовий зміст: формувати навички вимовляти (у); виробляти

 уміння узгоджувати власні рухи з рухами інших дітей.                                            3.Розповідь про дідуся та бабусю.                                                                                  

4. Дидактична гра. "Чарівна дідусева яблунька"                                                 

Програмовий зміст: учити дітей розуміти і позначати словами поняття 

 вгорі, внизу. (На картинці зображена яблуння з яблуками діти

 називають місце розташування яблук .

5.Обговорення з дітьми як звати їхніх дідуся та бабусю, в які ігри вони               люблять з ними грати.

6.Підсумок.                                                                                                    


 

Немає коментарів:

Дописати коментар