Ознайомлення із соціумом + Літературна скринька. Тема: "Мої дідусь та бабуся"
Програмовий зміст: Учити дітей розпізнавати голоси тварин; формувати знання про імена дідуся і бабусі; формувати навички вимови окремих звуконаслідувань з різною тональністю; виробляти уміння розуміти і позначати словами поняття вгорі, внизу, великий, маленький; відповідати на запитання який?; розвивати уяву, мовлення, уважність; виховувати любов до рідних.
Обладнання: картинки з ілюстраціями, запис голосів домашніх тварин, картинки дідуся та бабусі.
Структура заняття.
1. Організаційний момент.
Чути гудок поїзда.
-Діти , ви чуєте, що це кричить?
-Це великий чи маленький поїзд?
-Як кричить великий поїзд? (У-у-у-у-голосно)
-А як маленький? (У-у-у-у-тихенько)
2.Рухлива гра "Поїзд" Програмовий зміст: формувати навички вимовляти (у); виробляти
уміння узгоджувати власні рухи з рухами інших дітей. 3.Розповідь про дідуся та бабусю.
4. Дидактична гра. "Чарівна дідусева яблунька"
Програмовий зміст: учити дітей розуміти і позначати словами поняття
вгорі, внизу. (На картинці зображена яблуння з яблуками діти
називають місце розташування яблук .
5.Обговорення з дітьми як звати їхніх дідуся та бабусю, в які ігри вони люблять з ними грати.
6.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар