Програмовий зміст: Вчити дітей називати предмети, зображені на картині, правильно відповідати на запитання; активізувати словник дітей новими словами: дощик іде, хмарка, закрила, звуко-наслідувати дощик (крап-крап); удосконалювати вимову звуків (ш),(ч); формувати
вміння дітей вживати різні частини мови; розвивати в дітей уміння уважно слухати і розуміти зміст віршованих творів; викликати інтерес до природних явищ.
Обладнання: ілюстрація "Дощик", лялька Оксана з парасолькою, загадка про дощик, вірш
Грицька Бойка "Дощик".
Структура заняття.
1. Ігрова ситуація. В гості завітала Оксана. Чому вона з парасолькою?
2. Загадка вірш про дощик.
Крап - крап - крап - хмаринка плаче.
Ой, сумна вона, одначе!
Що із хмароньки краплинки?
Це рясний осінній.....(дощик)
3. Розглядання ілюстрації "Дощик".
4. Бесіда за ілюстрацією.
-А що приносить хмаринка?
-Як крапає дощик?
-Малята, які осінні дощі?
-Чи можна гуляти під дощем?
5. Читання вірша Грицька Бойка "Дощик",.
Дощик, дощик
По дорозі стукав.
Ми краплинки
Ловимо у руки.
6. Рухлива гра "Сонечко та дощик".
7. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар