Розвиток мовлення. Тема: "Дощ осінній дрібно сіє".

    Програмовий зміст: Вчити дітей називати предмети, зображені на картині, правильно відповідати на запитання; активізувати словник дітей новими словами: дощик іде, хмарка, закрила, звуко-наслідувати дощик (крап-крап); удосконалювати вимову звуків (ш),(ч); формувати
вміння дітей вживати різні частини мови; розвивати в дітей уміння уважно слухати і розуміти зміст віршованих творів; викликати інтерес до природних явищ.
     Обладнання: ілюстрація "Дощик", лялька Оксана з парасолькою, загадка про дощик, вірш
Грицька Бойка "Дощик".
                                                      Структура заняття.
1. Ігрова ситуація. В гості завітала Оксана. Чому вона з парасолькою?
2. Загадка вірш про дощик.
                                       Крап - крап - крап - хмаринка плаче.
                                       Ой, сумна вона, одначе!
                                       Що із хмароньки краплинки? 
                                       Це рясний осінній.....(дощик)
3. Розглядання ілюстрації  "Дощик".
4. Бесіда за ілюстрацією.
    -А що приносить хмаринка?
    -Як крапає дощик?
    -Малята, які осінні дощі?
    -Чи можна гуляти під дощем?
5. Читання вірша Грицька Бойка "Дощик",.
                                         Дощик, дощик
                                         По дорозі стукав.
                                         Ми краплинки
                                         Ловимо у руки.
6. Рухлива гра "Сонечко та дощик".
7. Підсумок.

 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар