Дитина в соціумі + Літературна скринька. Тема:"Чарівні листочки "

Програмовий зміст: розвивати у дітей вміння називати предмети за їх зовнішнім виглядом, а саме колір, порівняння за величиною, формувати вміння правильно будувати речення; закріпити назви кольорів – зелений, жовтий, та величину предметів – великий, - малий; продовжувати розвивати вміння уважно слухати казку, запам’ятовувати героїв.
Виховувати інтерес до оточуючої дійсності, вміння працювати в колективі – слухати, відповідати, гратися.

Хід заняття

Вихователь. Сьогодні ми з вами переглянемо відео про чарівну пору року осінь,  вона запрошує нас на незвичайну лісову подорож, там зібралися всі лісові звірята. Ось послухайте загадки і ви дізнайтеся хто на нас чекає:

( вихователь загадує загадки про звірят):

По гілках вона стрибає                             Пара довгий вушок,

І пухнасту шубу має.                               Сіренький кожушок,

(Білочка)                                                   Скорий побігайчик, як він зветься?

                                                                 (Зайчик)

Молодці, діти, ви відгадали всі загадки про звірят.

Вихователь. Діти. Я пропоную вирушити зараз у подорож на лісову осінню галявину. Хочете? Тоді – в дорогу!

( Діти крокують за вихователем)

Вихователь. Малята, погляньте, яка гарна галявина! А яке чудове листячко на ній лежить, а давайте розглянемо його. Якого кольору листя? (Жовте.) Скільки листочків? (Багато) Листочки однакові чи різні? Чим вони відрізняються? ( Величиною.)

(Дидактична гра « Збери осінні листочки».)

Вихователь. Дітки, які ви молодці зібрали усі листочки, а тепер давайте відпочинемо на галявині, бо це не звичайна подорож, а казкова, то ж вмощуйтесь зручніше і казка до вас завітає.

( відео перегляд)

Вихователь. А тепер. Малята. Нам треба повертатися в дитячий садок. ( Діти повертаються. Вихователь обговорює подорож, підтримуючи в  дітей позитивні емоції від діяльності.) 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар