Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Тема: "Доріжка для зайчат "


      Програмовий зміст: розвивати увагу, мислення, сприйняття форм і предметів; виховувати
вміння слухати один одного та дорослого; ознайомити дітей з новою формою-квадратом;
продовжувати вчити групувати предмети  за величиною (великий-маленький); закріплювати
вміння обводити пальцем контур предмета.
      Матеріал: зайчик, кубики (маленькі - великі), квіти, корзина з фруктами.
                                                                   Структура заняття.
1.Організаційний момент.
2.Сюрпризний момент прихід зайчика.
3.Читання загадки про зайчика.
4.Дидактична гра "Ознайомимось із квадратом".
5.Рухлива гра "Щось малеча зажурилась".
6.Дидактична гра "Збудуємо доріжки для зайчиків" (з кубиків).
7.Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар