"Весняні квіточки"

Інтегроване заняття. Дитина у світі природи.

Тема: «Весняні квіточки»

Програмовий зміст: розширити знання дітей природне довкілля; пори року, про ознаки весни; продовжувати вчити відповідати на запитання реченнями; розвивати виразність мови; заохочувати дітей до слухання віршів про квіти, бджілок;  формувати вміння створювати малюнки, залишаючи відбитки долоньок на папері; закріплювати назви кольорів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати естетичні почуття, зацікавленість зображувальною діяльністю. 

Матеріал: картини квітів, бджілка, доріжки із слідами, гуашеві фарби, папір, вологі серветки.

Хід заняття

1. Вступна частина.

- Дітки, ви любите подорожувати? (Відповіді дітей)

 - Сьогодні я вас запрошую у подорож. Ми з вами помандруємо на чарівну галявину. Хочете помандрувати? Діти разом з вихователем мандрують по доріжці зі слідочків та потрапляють на «квіткову галявину». 

2. Основна частина.

- А ось і чарівна галявина. Прийшла весна і на галявині розквітли перші квіти. 

Розповідь вірша  про тюльпани.

Співають ранішні тумани,

Проміння дихає в вікні,

А під вікном цвітуть тюльпани,

Весняні квіти чарівні.

- Розгляньте їх і помилуйтеся, які вони гарні.

- Скільки квітів на галявині? (Багато)                                                                                                            - Якого кольору квіти? (Червоні, сині, жовті)                                                                                              - Які квіти за величиною? (Великі і малі)                                                                

 - Ой, а хто це літає серед квітів? (Бджілка)

Розповідь вірша «Бджілка»                   

 Бджілка весело літає,                                                                                                                                           Квітам очки розтуляє.                                                                                                                                      Каже: «Квіти, годі спати,                                                                                                                                    Я прийшла медок збирати!».  

**** 

Весною квіти розцвітають,                                                                                                                              Метелики навкруг літають                                                                                                                              На казку схожим все стає,                                                                                                                                  Бджола між квітами снує. 

Бесіда за змістом  
                                                                                          - Що бджілка хоче робити? (Бджілка хоче збирати медок)                                                                                                                                               - Ось яка бджілка-трудівниця на чарівній галявині.                                                                       А давайте і ми, діти, перетворимося зараз на бджілок і весело пограємося. Хочете?                  - На кого перетворилися наші діти? (На бджілок)  

- Давайте, «діти-бджілки», візьмемо в руки ці чудові весняні квіточки і весело зробимо зарядку.

Фізкультхвилинка

Ось іде до нас весна, все навколо ожива.

Підсніжники прокидаються (потягуються)

Проліски посміхаються (посміхаються)

Крокуси закриваються (долоньки стулюють)

Пташки прилітають (махають руками)

Діти вибігають.(біжать на місці)

На луках стрибають(стрибають)

На вулиці пахне весною.

- Молодці, як гарно попрацювали. А тепер, будь ласка, присядьте на стільчики і відпочиньте трішки. 

Пояснення поетапного малювання квітів долоньками.

- Бджілка щось говорить мені на вушко. А сказала вона, що дуже рада, що завітала до нас сьогодні і побачила ці чудові квіти. Діти, у нашої бджілки є багато подружок-бджілок і вона хоче їм показати такі красиві весняні квіти. Давайте ми також порадуємо наших бджілок, намалюємо їм гарні весняні різнокольорові квіти і подаруємо їх. Згідні? 

- Що ми будемо малювати? (Квіти) 

- Якого кольору квіти ми намалюємо? (Червоного, синього, жовтого) 

- Кому подаруємо свої квіти? (Квіти подаруємо бджілкам) 

- Дітки, ми вже вміємо малювати пензликом, пальчиком, а сьогодні давайте спробуємо малювати квіточки долоньками. Хочете спробувати? 

- Тоді дивіться, як потрібно малювати.                                                                                                           Вихователь демонструє техніку "малювання долонькою"

Я з бджілкою запрошую вас підійти до того стола, де знаходиться фарба, якою б ви хотіли малювати.  Діти малюють під тиху і спокійну музику.

- Акуратно макаємо долоньку у фарбу (колір на вибір) і прикладаємо її посередині аркуша. Ось яка гарна квіточка вийшла. Якого кольору вийшла квіточка? 

- Після цього потрібно руку витерти вологою серветкою, щоб була чиста. 

- Дітки, а що ще потрібно намалювати біля квіточки? (Стебло) 

- Якого кольору стебло у квіточки? (Стебло зеленого кольору) 

- Давайте стебло спробуємо малювати пальчиком, як ми це вже робили.

3. Заключна частина

Підсумок

- Ось яка гарна квіточка вийшла, і стебло у неї рівненьке. Бджілці теж подобається квіточка, яку ми намалювали. А вам подобається?

- Якого кольору квіточка? (Квіточка червоного кольору) 

- На яку квітку схожа моя квіточка? (На тюльпан, мак)

 - Я намалювала квіточку червоного кольору. 

 - А стебельце в усіх квіточок буде якого кольору? (Зеленого) 

-  Покажіть, чим ви малювали квіточку? 

-  Зараз ми з бджілкою покладемо всі малюнки на столик і побачимо, яка у нас вийшла чудова різнокольорова галявина з весняних квітів. Скільки квіточок на галявині? (Багато) 

- Молодці, діти! А бджілка дякує вам за те, що ви так гарно і старанно малювали квіти для неї, і її подружок. А що скажемо на прощання? 

- До побачення, прилітай до нас ще!








Немає коментарів:

Дописати коментар