Тема: Незвичайні пригоди Колобка
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети та ситуації в житті людини; вчити дітей відповідати на запитання за змістом казки; розвивати зв’язне мовлення дітей; слухову увагу, пам'ять, мислення; виховувати бажання дотримуватись безпечної поведінки в навколишньому середовищі; любов до народних казок .
Матеріал: зображення казкових героїв: Колобок, зайчик, вовк, ведмідь, лисиця, пігулки, цвях, сірники.
Хід заняття:
1. Привітання.
Ми гостей вітаємо,
Ми їм посміхамось,
Весело танцюємо,
Пісеньку співаємо,
Барабани: бу-бу-бу,
І на дудочці: ду-ду,
Граєм, граєм виграєм
І гостей усіх вітаємо.
(Слова супроводжуються показом рухів)
2. Ігровий момент
(Звучить пісенька Колобка)
- Хто це співає?
-До нас завітав Колобок. Він хоче розповісти нам про свою незвичайну пригоду .
3. Основна частина
- Малята пригадайте казочку про Колобка і скажіть як він з'явився
4. Дидактична гра «Продовж речення»
- жили-були…. (дід і баба)
- дід попросив бабусю…(назмітати борошна і спекти колобка)
- баба назмітала борошна, замісила тісто і… (поставила випікати Колобка)
- малята, чи можна підходити дітям близько до печі де горить вогонь? ( ні)
- чому? (можна обпектися)
- спікся Колобок і баба поставила його... (на вікно, щоб вистиг)
- Колобок зістрибнути з вікна і… (покотиться)
- а далі Колобок запрошує нас у подорож до лісу.(діти ідуть за колобком).
- котиться Колобок котиться, а назустріч йому…( зайчик)
- Колобок йому й каже:“Не їж мене, зайчику, давай краще дружити”
- Зайчик: «Давай, мені потрібна ваша допомога.
У мами в аптечці я взяв пігулки схожі на цукерки і загубив їх. Допоможіть їх знайти».
Вихователь:
- малята, чи можна брати ліки з аптечки?
- а хто вам може їх давати в разі якщо ви захворіли? (дорослі)
- покладемо їх в корзину.
А Колобок покотився далі. котиться котиться, а назустріч йому… (Вовк)
- Колобок “Ой вовчику не їж мене краще давай дружити”.
- Вовк: «Давай. Допоможіть мені знайти цвях який я загубив, щоб ним погратися”.
(вихователь показує цвях)
Вихователь:
- діти доторкніться легенько до кінчика цвяха який він? (гострий )
-чи можна ним гратися? чому? (можна поранитись)
- покладемо його в кошик
Покотився Колобок далі, а назустріч йому … (Ведмедик)
- Колобок: «Не їж мене ведмедику, давай краще дружити”
-Ведмедик: «Давай. Допоможіть мені. Я грався і заліз на дерево, а злізти боюся».
Вихователь:
- допоможемо ведмедику ( вихователь допомагає ведмедику)
- що ми порадимо ведмедику? чому не можна вилазити на дерево?
А Колобок тим часом покотився далі, а назустріч йому… (Лисичка)
Колобок: «Не їж мене лисичко. Давай з тобою дружити».
Лисичка: «Давай. Я змела сухе листячко і хочу його спалити, допоможіть знайти мені сірники”
( вихователь показує коробочку сірників)
Вихователь:
-малята розкажіть лисичці чи можна брати сірники і запалювати сухе листя в лісі? чому? ( може виникнути пожежа, дим шкодить здоров'ю людей і тварин)
-покладемо сірники в кошик,
-малята Колобок згадав що він без дозволу пішов гуляти. А ви ходите гуляти без дозволу і без дорослих? (ні)
-тож поспішаємо до бабусі і дідуся.
5. Підсумок
- З ким ми сьогодні подорожували?
- Кому допомагали?
- Які небезпечні предмети ми зібрали?
- Я сподіваюсь, що ви і звірята запам'ятали правила безпечної поведінки.
- Скажемо всім до побачення і підемо відпочивати.
Немає коментарів:
Дописати коментар